ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
Featured_prepare1

Σίγουρα η σωστή διατροφή και η τακτική άσκηση αποτελούν τα βασικά βήματα στην προσπάθειά μας να αποκτήσουμε ένα πιο αδύνατο, υγιές, σφικτό και όμορφο σώμα.  Ευτυχώς, στη μάχη μας αυτή με τα περιττά κιλά, την χαλάρωση και την κυτταρίτιδα έχουμε πολύτιμους συμμάχους - ειδικά προϊόντα τοπικής εφαρμογής και εξειδικευμένα συμπληρώματα διατροφής – που συμπληρώνουν και μεγιστοποιούν τα αποτελέσματα ενός υγιούς τρόπου ζωής.

  • Σύσφιγξη στήθους

Ας μην ξεχνάμε το ντεκολτέ μας! Η ευαίσθητη επιδερμίδα στο ντεκολτέ και το στήθος μας εκτίθεται καθημερινά σε εξωτερικούς παράγοντες που επιταχύνουν την γήρανση και την χαλάρωση. Μπορούμε να καθυστερήσουμε την εμφάνιση αυτών των συμπτωμάτων με επαρκή ενυδάτωση, αντηλιακή προστασία και την χρήση προϊόντων με συστατικά που ενισχύουν την ελαστικότητα και τη δομή του δέρματος. Δομικές πρωτεΐνες όπως η ελαστίνη και η φιμπριλίνη προσφέρουν άμεσο αποτέλεσμα σύσφιξης.

H personal trainer μας συμβουλεύει:

Pushups σε στήριξη στα γόνατα

Τα push ups είναι μια από τις βασικές ασκήσεις, όπου μόνο με το βάρος του σώματος σας μπορείτε αποτελεσματικά να δυναμώσετε τους θωρακικούς μύες (στήθος), τη πρόσθια μοίρα δελτοειδών μυών (ώμοι) και τρικέφαλους. Είναι κατάλληλη για όλα τα επίπεδα φυσικής κατάστασης και πολύ εύκολη στην ρύθμιση βαθμού δυσκολίας.

Εκτέλεση

Τοποθετήστε τις παλάμες σας παράλληλες κάτω από τους ώμους με τα δάχτυλα ανοιχτά και κρατώντας το σώμα σε ευθεία θέση με τα πόδια ενωμένα στηριχτείτε στα γόνατα σας.

Τα πόδια είναι ελαφρώς λυγισμένα καθ όλη τη διάρκεια της άσκησης, ο αυχένας σας είναι σε ευθεία με τη σπονδυλική στήλη. Με την εισπνοή εκτελέστε κάμψη στους αγκώνες δημιουργώντας ορθή γωνιά και με εκπνοή επιστρέψτε στην αρχική θέση.

  • Για επίπεδη κοιλιά

Μια διατροφή πλούσια σε υδατάνθρακες (δημητριακά, ρύζι, μακαρόνια, γλυκά) ανεβάζει τα επίπεδα ινσουλίνη και αναγκάζει το σώμα να αποθηκεύει τη γλυκόζη των τροφών ως λίπος, αντί να τη χρησιμοποιεί για παραγωγή ενέργειας. Αυτό οδηγεί σε αύξηση της κοιλιακής περιφέρειας, ακόμα και σε άτομα με φυσιολογικά επίπεδα βάρους.

  1. Συμπληρώματα διατροφής που πετυχαίνουν να μειώσουν την απορρόφηση των υδατανθράκων για να εμποδίσουν τη λιπογένεση μπορούν να μειώσουν την κοιλιακή περιφέρεια. Οι κατεχίνες του πράσινου τσαγιού και το χλωρογενικό οξύ του πράσινου καφέ βοηθούν στην καλύτερη αξιοποίηση των υδατανθράκων από τον οργανισμό και στη διατήρηση φυσιολογικών επιπέδων γλυκόζης στο αίμα. Η καψαϊκίνη –συστατικό της κόκκινης πιπεριάς – ενεργοποιεί την καύση του λίπους και ενισχύει την απώλεια θερμίδων.
  2. Τοπικά, η εφαρμογή προϊόντων σε μορφή κρέμας με υψηλή συγκέντρωση σε καθαρή καφεΐνη και εκχύλισμα από καφέ φύκια επιταχύνει την τοπική καύση του λίπους για σύσφιξη και μείωση πόντων.

H personal trainer μας συμβουλεύει:

Ροκανίσματα “Ποδήλατο”

Μια από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για ενδυνάμωση κορμού και επίπεδη κοιλιά είναι τα ροκανίσματα “ποδήλατο”. Είναι πολύ ασφαλής άσκηση και κατάλληλη για όλους, καθώς ενεργοποιεί όλες τις μοίρες ορθού κοιλιακού μυός (κάτω και πάνω), αλλά ακόμα και τους λοξούς κοιλιακούς (“πλαγίους”) και τους μύες των ποδιών. Η άσκηση αυτή βοηθά σε σταθεροποίηση των μυών του κορμού και συμβάλλει στη μείωση της επιβάρυνσης που δέχεται η μέση.

Εκτέλεση

Ξαπλώστε ανάσκελα στο στρώμα και πιέστε την μέση σας στο έδαφος έτσι ώστε να εφάπτεται κατά το μέγιστο δυνατό βαθμό με την επιφάνεια.

Κρατώντας τα χέρια σας πίσω από το κεφάλι με τους ανοιχτούς αγκώνες σηκώστε τους ώμους σας από το έδαφος. Προσοχή: οι μύες του αυχένα και των ωμών πρέπει να είναι χαλαροί.

Φέρτε τα γόνατά σας σε γωνία 45 μοιρών και συνεχόμενα πιέζοντας την μέση στο στρώμα κάντε στροφή του κορμού. Ακουμπήστε το δεξί σας γόνατο με τον αριστερό αγκώνα. Με την εισπνοή γυρίστε στην αρχική θέση.

Με την εκπνοή συνεχίστε τη στροφή του κορμού στην αντίθετη πλευρά και αγγίξετε το αριστερό γόνατο με τον δεξί αγκώνα.

Κάνετε 3 σετ των 15-20 επαναλήψεων.

  • Πόδια και γλουτοί

Η ενεργή καφεΐνη είναι το συστατικό που μπορεί να προσφέρει, σε κατάλληλες συγκεντρώσεις, λιποδιαλυτική δράση και αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα στην όψη της κυτταρίτιδας. Η καθημερινή εφαρμογή μιας εξειδικευμένης αγωγής στα σημεία που μας απασχολούν, θα μας εξασφαλίσει γρηγορότερα αποτελέσματα κατά του τοπικού πάχους και της ανάγλυφης όψης του δέρματος.

Η καφεΐνη συχνά συνδυάζεται στις κρέμες αδυνατίσματος με συστατικά που ενισχύουν ακόμα περισσότερο την δράση της, για παράδειγμα με το  ginger, την κεκρόπια, το εκχύλισμα από κλαδί μηλιάς, και την τετραφωσφορική διγουανοσίνη. Το εκχύλισμα κισσού και η βιταμίνη C διεγείρουν τις ίνες κολλαγόνου και ελαστίνης, προσφέροντας ελαστικότητα στο δέρμα, ενώ νέες τεχνολογίες συνδυάζουν βιοτεχνολογικά πεπτίδια με φυτικά εκχυλίσματα (λωτός, ιτιά)  και δημιουργούν σύμπλοκα ικανά να μετατρέψουν τα κύτταρα που αποθηκεύουν λίπος σε κύτταρα που το καίνε, για ορατή μείωση της κυτταρίτιδας.

Σε κάθε περίπτωση, η απολέπιση του δέρματος ενεργοποιεί την κυκλοφορία και μεγιστοποιεί τα αποτελέσματα της κρέμας που επιλέγουμε να χρησιμοποιήσουμε στη συνέχεια.

Μπορούμε πάντως να πετύχουμε καλύτερα αποτελέσματα βοηθώντας και... από μέσα προς τα έξω: ένας συνδυασμός φυτικών συστατικών που δεσμεύουν και απομακρύνουν τις τοξίνες από τον οργανισμό, διευκολύνοντας την καλή κυκλοφορία του αίματος, είναι πολύ χρήσιμος  για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας και της κατακράτησης υγρών :  γκουαρανά,  εκχύλισμα μαϊντανού, kelp, ginkgo biloba, πράσινο τσάι – μπορούμε να τα βρούμε συνδυασμένα σε ιδανικές συγκεντρώσεις σε συμπληρώματα διατροφής ειδικά κατά της κυτταρίτιδας. Ακόμα, η καθημερινή πρόσληψη ενός συμπληρώματος που ενισχύει τα αποθέματα κολλαγόνου, ή που ενεργοποιεί τη σύνθεσή του (όπως το πυρίτιο και η βιταμίνη C) μπορούν να βελτιώσουν πολύ την όψη του δέρματος. Όσο για το τοπικό αδυνάτισμα και τη σύσφιξη των γλουτών και των μηρών, το CLA (συζευγμένο λινολεϊκό οξύ, παραλαμβάνεται από το έλαιο του καρθάμου) σε μορφή κάψουλας, ειδικά αν συνδυαστεί με άσκηση,  συμβάλει στη μείωση του υποδόριου λίπους και βοηθά στη γράμμωση των μυών.

H personal trainer μας συμβουλεύει:

A.Γέφυρα γλουτών

Άσκηση "γέφυρα” είναι ο ευκολότερος τρόπος για να αποκτήσετε καλοσχηματισμένους και σφιχτούς γλουτούς εξάλλου είναι πιο ασφαλής για αρχάριο επίπεδο σχετικά με άλλες ασκήσεις για τους γλουτούς. Η άσκηση αυτή είναι μια πιο πιο αποτελεσματικές και συμβάλλει στη ενδυνάμωση πολλών μυικών ομάδων: των γλουτιαίων μυών, των οπισθίων μηριαίων, των κοιλιακών και μυών της ράχης. Για να εκτελέσετε την άσκηση θα χρειαστείτε ένα στρώμα γυμναστικής και άνετα αθλητικά παπούτσια για να είναι σταθερά τα πόδια σας στο πάτωμα.

Εκτέλεση

  1. Ξαπλώστε ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα, τα πέλματα και οι παλάμες σας πρέπει να ακουμπούν στο πάτωμα
  2. Κάνοντας εκπνοή και σφίγγοντας τους γλουτιαίους μυες, σπρώξτε από τις φτέρνες και σηκώστε την λεκάνη σας μέχρι το σώμα σας να σχηματίσει μια ευθεία γραμμή από τους ώμους μέχρι τα γόνατα.
  3. Μείνετε σε αυτή τη θέση για λίγα δευτερόλεπτα και με την εισπνοή επιστρέψτε στην αρχική θέση.

Κάνετε 3 σετ των 20 επαναλήψεων.

B. Καθίσματα πλιέ

Τα καθίσματα πλιέ έχουν τα εξής πλεονεκτήματα

-Ενεργοποίηση μεγάλου αριθμού μυών σε μια άσκηση

-Βελτίωση του νευρομυϊκού συντονισμού

-Ασφάλεια των αρθρώσεων

-Ενδυνάμωση προσαγωγών και γλουτιαίων μυών

  • Ανάλαφρες γάμπες

Το αίσθημα βάρους και ο πόνος που εντοπίζονται στις γάμπες μας και γίνονται ιδιαίτερα αισθητά τους καλοκαιρινούς μήνες, οφείλονται σε κακή κυκλοφορία του αίματος στα κάτω άκρα. Ανακούφιση μπορούμε να βρούμε κάνοντας ένα δροσερό ντους ή ποδόλουτρο, συνδυάζοντας ένα ελαφρύ μασάζ με ανοδικές κινήσεις από τους αστραγάλους προς τα γόνατα.

Συμπληρώματα διατροφής και κρέμες με εκχυλίσματα ιπποκαστανιάς και κόκκινης αμπέλου μπορούν να βελτιώσουν την αντοχή των αιμοφόρων αγγείων και τη λειτουργία τους στην μεταφορά του αίματος, μειώνοντας έτσι αισθητά τα επίπονα συμπτώματα.

Ας μην ξεχνάμε πάντως ότι η ορθοστασία, τα ψηλά παπούτσια αλλά και η καθιστική ζωή, επιδεινώνουν την κατάσταση, οπότε προσπαθήστε να διευκολύνετε την καλή κυκλοφορία ξεκουράζοντας τις γάμπες σας σε μια υψηλή θέση και περπατώντας τακτικά.

Γεωργία Γιαννουλάκη, Φαρμακοποιός φαρμακείου-μέλους Δικτύου Advance Ταγάρα Αναστασία – Γιαννουλάκη Γεωργία, Κατερίνη

Ρεγγίνα Κοκίεβα , Personal Trainer, Αθλήτρια Μοντέρνου Πεντάθλου, vintage_rainbow@hotmail.com


Περισσότερα άρθρα στην ενότητα Αδυνάτισμα

Σχετικά Άρθρα

Αναζήτηση Γιατρού

Πείτε μας τη γνώμη σας

Φθινόπωρο. Τι σημαίνει για εσάς;

Ajax-indicator

ή Δείτε τα αποτελέσματα