ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ
Small_246
δημοσιεύθηκε 01/03/2010

Χειμώνας: νικήστε το κρύο με σωστή καλλυντική περιποίηση

Χειμώνας, χαμηλές θερμοκρασίες, ψυχρός αέρας. Η φύση κάνει μικρό διάλειμμα στην ανάπτυξη της, για να επανέλθει κατόπιν δυναμικά την άνοιξη. Μήπως, όμως, ο χειμώνας, ο οποίος είναι εξαιρετικά ευεργετικός για τη φύση, δεν είναι το ίδιο ευεργετικός και για την επιδερμίδα σας; Είστε ενημερωμένοι και κατάλληλα προετοιμασμένοι για να αντιμετωπίσετε αυτές της επιθέσεις;

Small_245
δημοσιεύθηκε 28/02/2010

Αντέξτε στα τσιμπήματα εντόμων

Εάν κάποιο καλοκαιρινό απόγευμα αποφασίσετε να βγείτε για περίπατο, να πάτε για πικνίκ ή να ασχοληθείτε με την κηπουρική, είναι πολύ πιθανό να δεχθείτε την επίθεση κάποιου από τα πολλά έντομα που ευδοκιμούν τη συγκεκριμένη εποχή. Ευτυχώς, η φύση είναι γεμάτη από αποτελεσματικά αντίδοτα στη φαγούρα και το πρήξιμο που τα τσιμπήματά τους συνήθως προκαλούν.

Small_244
δημοσιεύθηκε 28/02/2010

Τριχόπτωση: Αίτια και αντιμετώπιση

Η ανάπτυξη και η ανανέωση των μαλλιών καθορίζεται άμεσα από τη δραστηριότητα των τριχοθυλάκων, καθένας από τους οποίους μπορεί φυσιολογικά να παράγει 20 έως 25 διαδοχικούς κύκλους ζωής της τρίχας.

Small_242
δημοσιεύθηκε 27/02/2010

Βιταμίνη E: Το όπλο στα καρδιακά επεισόδια και τον καρκίνο

Η Βιταμίνη Ε δεν αποτελεί μόνο ένα σημαντικό θρεπτικό συστατικό με αντιοξειδωτικές ικανότητες, αλλά παρέχει και έναν μεγάλο αριθμό πλεονεκτημάτων, όπως προστασία από καρδιακά επεισόδια, καρκίνο και πολλές άλλες δυσλειτουργίες. Επιπλέον, καθώς ενεργεί στα οργανικά κύτταρα, μπορεί να επιβραδύνει ακόμα και τη διαδικασία της γήρανσης.

δημοσιεύθηκε 27/02/2010

Βιταμίνη D: Η "βιταμίνη του Ήλιου"

Η βιταμίνη D είναι γνωστή και ως η «βιταμίνη του ήλιου», καθώς παράγεται στον οργανισμό κατά την έκθεση της επιδερμίδας στην υπεριώδη UVB ακτινοβολία. Θεωρητικά, η καθημερινή έκθεση στον ήλιο για μερικά λεπτά είναι σε θέση να καλύψει τις ημερήσιες ανάγκες του οργανισμού στη συγκεκριμένη βιταμίνη. Ωστόσο, ιδιαίτερα τον χειμώνα, πολλά άτομα δεν προσλαμβάνουν επαρκή ποσότητα ηλιακού φωτός.

Επίσης, η ικανότητα παραγωγής βιταμίνης D από τον οργανισμό μειώνεται με τα χρόνια, με αποτέλεσμα η έλλειψή της να είναι κοινή στις μεγαλύτερες ηλικίες, χωρίς ωστόσο να είναι σπάνιες και οι περιπτώσεις ανεπάρκειας βιταμίνης D σε νεαρά άτομα.

δημοσιεύθηκε 27/02/2010

Βιταμίνη C: Η "αρχηγός" των διατροφικών συμπληρωμάτων

Η Βιταμίνη C αποτελεί πιθανότατα το πιο γνωστό και ευρύτερα χρησιμοποιούμενο διατροφικό συμπλήρωμα. Και όμως, υπάρχουν πολλοί που, αν και εξοικειωμένοι με τις χρήσεις του συγκεκριμένου πολυδύναμου θρεπτικού συστατικού, θα εκπλαγούν ανακαλύπτοντας τα οφέλη που μπορεί αυτό να προσφέρει στην υγεία.

δημοσιεύθηκε 26/02/2010

Κοιμηθείτε ήρεμοι με... Βαλεριάνα

Η βαλεριάνα, γνωστή για τη συμβολή της στον ήρεμο ύπνο, είναι αιωνόβιο φυτό της Β. Αμερικής και Ευρώπης με ροζοειδή πέταλα. Πολλοί βοτανολόγοι πιστεύουν ότι η αναγνωρισμένη αποτελεσματικότητά της οφείλεται στη συνέργια των συστατικών της (βαλεποτριάτες, βαλεριανικό οξύ, αιθέρια έλαια, κλπ.).

Small_238
δημοσιεύθηκε 26/02/2010

Μάθετε τα πάντα για το αυχενικό σύνδρομο

Το «αυχενικό σύνδρομο» είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται συχνά, αλλά δυστυχώς παραμένει ασαφής. Καταρχήν το «σύνδρομο», εξ ορισμού, δεν υπονοεί μία πάθηση, αλλά μία ομάδα συμπτωμάτων χωρίς σαφές αίτιο. Διαφορετικά, μπορούμε να πούμε ότι είναι πολλές διαφορετικές αιτίες, οι οποίες «συνδράμουν» όλες μαζί στη διαμόρφωση της κλινικής εικόνας που ονομάζεται αυχενικό σύνδρομο. Συνεπώς αναλύεται ένα σύνολο παθήσεων της αυχενικής μοίρας της σπονδυλικής στήλης οι οποίες είναι κυρίως ρευματικές, εκφυλιστικές (οστεοαρθρίτιδα) και τραυματικές. Τα συμπτώματα για τα οποία διαμαρτύρονται οι ασθενείς στην καθημερινή πράξη, είναι ο πόνος στον αυχένα που συνοδεύεται με επώδυνη κίνηση του κεφαλιού, αντανάκλαση του πόνου στον ώμο και στο χέρι, δυσκαμψία αυχένος.

Small_237
δημοσιεύθηκε 26/02/2010

Ασβέστιο: Ο καλύτερος φίλος για την υγεία μας

Διάσημο για τη σημασία του στην αντιμετώπιση της οστεοπόρωσης, το ασβέστιο θεωρείται ότι παίζει σημαντικό ρόλο στη μείωση της πίεσης του αίματος και στην αποτροπή του καρκίνου του εντέρου. Ωστόσο, οι μοντέρνες δίαιτες χαρακτηρίζονται από χαμηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο. Πολλοί ενήλικες λαμβάνουν μόνο τη μισή από την ημερήσια συνιστώμενη ποσότητα ασβεστίου.

Αναζήτηση Γιατρού

Πείτε μας τη γνώμη σας

Το καλοκαίρι είναι ΕΔΩ! Εσείς πως το περάσετε;

Ajax-indicator

ή Δείτε τα αποτελέσματα