ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Small_almond
δημοσιεύθηκε 01/09/2014

Το ρόφημα αμυγδάλου και τα θρεπτικά του συστατικά

Το ρόφημα αμυγδάλου, για όσους δεν το γνωρίζετε, είναι ένα κρεμώδες ρόφημα με υπέροχη μοναδική γεύση, το οποίο καταναλώνεται εδώ και εκατοντάδες χρόνια. Παρασκευάζεται αναμιγνύοντας αλεσμένα αμύγδαλα με νερό και κάποιο γλυκαντικό.

Small_yoga0873796923732
δημοσιεύθηκε 28/08/2014

Πιλάτες ή γιόγκα; Τι να προτιμήσετε και γιατί

Συγκρίνουμε τη γιόγκα έναντι του pilates όσον αφορά την ευλυγισία, τη δύναμη, τους κοιλιακούς, την ευεξία και τον πόνο στη μέση. Ποιος είναι ο νικητής;

Small_fruit
δημοσιεύθηκε 28/08/2014

Πως πρέπει να τρώμε τα φρούτα για να έχουμε καλή υγεία

Πριν από λίγο καιρό, μία νέα μελέτη επιβεβαίωσε πως τα φρούτα είναι φάρμακο για την υγεία, καθώς η επαρκής κατανάλωσή τους μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο εκδήλωσης διαφόρων νοσημάτων.

Small_healthy_yogurt
δημοσιεύθηκε 31/07/2014

5 τροφές που σας βοηθούν να κοιμηθείτε

Έχετε φάει κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά την ώρα του ύπνου έχετε την επιθυμία να φάτε κάποιο σνακ; Γλυκά, όπως τα μπισκότα και το παγωτό μπορούν να εμποδίσουν τον ύπνο σας λόγω της ζάχαρης.

Ωστόσο ένα σνακ την ώρα του ύπνου, καλά επιλεγμένο, μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλά το βράδυ.

Small_ice-cream-cone-cupcake
δημοσιεύθηκε 29/07/2014

Τι και πόσα γλυκά μπορώ να δίνω στο παιδί μου

Η κατανάλωση γλυκών αποτελεί συχνά «ένοχο μυστικό» για τους ενήλικες και «πεδίο μάχης» μεταξύ γονέων και παιδιών, καθώς θεωρούνται τρόφιμα υψηλού κινδύνου ή και απαγορευμένα σε περίπτωση που γίνεται προσπάθεια μείωσης ή διατήρησης του σωματικού βάρους.

Small_carrot450
δημοσιεύθηκε 24/07/2014

Καροτένιο… στο ποτήρι!

Αλμυρό smoothie με καρότο.

Small_plum
δημοσιεύθηκε 23/07/2014

Η πολύτιμη θρεπτική αξία των δαμάσκηνων.

Είναι γενικά τροφή που περιέχει υψηλή συγκέντρωση σε σάκχαρα (30% γλυκόζη, 15% φρουκτόζη και 2% σουκρόζη). Το ξερό δαμάσκηνο σας παρέχει συνολικά το 80% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης επτά βασικών θρεπτικών συστατικών συμπεριλαμβανομένου του μαγνησίου (περισσότερο από τα σταφύλια, τα μήλα και τα βερίκοκα) και του καλίου.

Small_shutterstock_35038891
δημοσιεύθηκε 09/07/2014

Παγωτό Ροδάκινο με βουβαλίσιο γάλα.

Το βουβαλίσιο γάλα στη χώρα μας παράγεται στη Μακεδονία και την Θράκη και σε σχέση με το αγελαδινό περιέχει λιγότερη χοληστερόλη (270mg. αντί 320mg. στα 100γρ αντίστοιχα), περισσότερη πρωτεΐνη (4 έναντι 3 mgr/100γρ. προϊόντος) και περισσότερο ασβέστιο κατά 60%

Small_ksiroi_karpoi
δημοσιεύθηκε 05/07/2014

Καρκίνος στο πάγκρεας: Προστασία στη χούφτα σας.

Μια χούφτα ξηροί καρποί μια φορά την εβδομάδα μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο εκδήλωσης καρκίνου του παγκρέατος, υποστηρίζουν επιστήμονες από τη Σχολή Δημοσίας Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ.

Αναζήτηση Γιατρού

Πείτε μας τη γνώμη σας

Εσείς παίρνετε πρωινό;

Ajax-indicator

ή Δείτε τα αποτελέσματα