ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Small_shutterstock_32507326
δημοσιεύθηκε 15/01/2011

«Φάρμακο» τα μοβ φρούτα

Τα φρούτα με σκούρο μοβ χρώμα μπορεί να μας προστατεύουν από νόσους όπως το Αλτσχάιμερ, η καρδιοπάθεια και ο καρκίνος, σύμφωνα με μια νέα ανάλυση.

Small_shutterstock_61090048
δημοσιεύθηκε 15/01/2011

Η διατροφή, ασπίδα προστασίας κατά του άσθματος

Νέα Υόρκη — Η διατροφή μας μπορεί να επηρεάζει τον κίνδυνο εκδήλωσης αλλεργιών ή άσθματος και αυτό αφορά και τα παιδιά, σύμφωνα με ανασκόπηση της ιατρικής βιβλιογραφίας, που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Journal of Allergy and Clinical Immunology.

Small_shutterstock_3272929
δημοσιεύθηκε 11/01/2011

Το ψάρι προστατεύει τις γυναίκες από το εγκεφαλικό επεισόδιο

Γυναίκες που καταναλώνουν περισσότερες από 3 μερίδες ψάρι την εβδομάδα έχουν λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν εγκεφαλικό επεισόδιο, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Small_shutterstock_50192215
δημοσιεύθηκε 11/01/2011

Το πράσινο τσάι ‘ασπίδα’ κατά της νόσου Alzheimer

Η τακτική κατανάλωση πράσινου τσαγιού μπορεί ενδεχομένως να προστατεύει από τη νόσο Alzheimer και άλλες μορφές άνοιας και να επιβραδύνει την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Small_shutterstock_66216025
δημοσιεύθηκε 05/01/2011

Απόφαση για δίαιτα: Μικρά βήματα εξασφαλίζουν επίτευξη του στόχου

Αν η απόφαση που λαμβάνει κάποιος για το Νέο ‘Ετος αφορά την απώλεια βάρους, η καλύτερη συνταγή επιτυχίας μπορεί να είναι η διαίρεση του στόχου σε μικρά ελεγχόμενα βήματα, που θα μπορεί να ακολουθεί καθημερινά, προτείνει ειδικός.

Small_shutterstock_2805543
δημοσιεύθηκε 05/01/2011

Η διατροφή κατά τα παιδικά χρόνια επηρεάζει τη γονιμότητα

Η γονιμότητα αντρών και γυναικών επηρεάζεται από τη διατροφή τους κατά τα πρώτα χρόνια της ζωής τους, σύμφωνα με νέα έρευνα του Πανεπιστημίου του Sheffield.

Small_shutterstock_61176385
δημοσιεύθηκε 04/01/2011

Η μεσογειακή διατροφή επιβραδύνει τη νοητική εξασθένηση

Οι άνθρωποι που ακολουθούν την παραδοσιακή ελληνική διατροφή μπορεί να πετυχαίνουν επιβράδυνση της νοητικής εξασθένησης, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Small_6jbdqxc
δημοσιεύθηκε 31/12/2010

Μικρά μυστικά για να μην παχύνετε (άλλο) στις γιορτές

Χοιρινό με σέλινο, καρύδια, κάστανα ή δάφνη; Μια χαρά υγιεινό και θρεπτικό είναι για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι. Πατάτες χοντροκομμένες ή στο αλουμινόχαρτο; Σαφέστατα ναι. Μελομακάρονα και κουραμπιέδες; Εξαρτάται...

Small_shutterstock_54831181
δημοσιεύθηκε 19/12/2010

Υγιεινή διατροφή: Θα γλίτωναν χιλιάδες…

Περισσότεροι από ένας στους δέκα θανάτους από καρδιά, εγκεφαλικά και καρκίνο θα αποτρέπονταν κάθε χρόνο, εάν όλοι φροντίζαμε να τρώμε δύο σαλάτες και τρία φρούτα την ημέρα, και δεν υπερβαίναμε τις συνιστώμενες ποσότητες αλατιού και λίπους, αναφέρουν βρετανοί ερευνητές.

Αναζήτηση Γιατρού

Πείτε μας τη γνώμη σας

Εσείς παίρνετε πρωινό;

Ajax-indicator

ή Δείτε τα αποτελέσματα