ΔΙΑΤΡΟΦΗ
δημοσιεύθηκε 07/04/2010

Πώς θα «κερδίσετε» τη χαμένη σας ενέργεια!

Μήπως το πρωί δεν μπορείτε να σηκωθείτε από το κρεβάτι; Αισθάνεστε κόπωση για λίγες ώρες ή και μόνιμα; Μήπως μετά τη δουλειά δεν μπορείτε να πάρετε τα πόδια σας; Οι δουλειές του σπιτιού σας φαίνονται βουνό; Η συνεργασία με τα παιδιά είναι δύσκολη και σας φέρνει εκνευρισμό; Ο ύπνος σας είναι λίγος και ανήσυχος; Μήπως το μεσημέρι τρώτε κάτι έτοιμο και πρόχειρο και το πρωινό σας είναι ανύπαρκτο; Οι «συναντήσεις» με τα φρούτα και τα λαχανικά είναι λιγοστές; Κάνετε κάποια δίαιτα που σας φέρνει εξάντληση; Βρίσκεστε σε ηλικιακή περίοδο που συνοδεύεται από έντονες ορμονικές μεταβολές; Εμφανίζετε δυσκολία συγκέντρωσης, απώλεια μνήμης ή αργή ανάκτηση δυνάμεων;

Small_323
δημοσιεύθηκε 30/03/2010

Μυστικά διατροφής για τις μέλλουσες μητέρες

Καθ’ όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης συμβαίνουν σημαντικές αναπτυξιακές μεταβολές στο έμβρυο, που εξαρτώνται αποκλειστικά από τη διατροφική κατάσταση της γυναίκας. Συνεπώς, η διατροφή της μέλλουσας μητέρας πρέπει να είναι πάντοτε ισορροπημένη και σε αναλογία με το βάρος που πρέπει να αποκτήσει.

δημοσιεύθηκε 30/03/2010

Η διατροφή της θηλάζουσας μητέρας

Ο μητρικός θηλασμός είναι ο ιδανικός τρόπος σίτισης του νεογνού τους πρώτους 6 μήνες ζωής του, καθώς η σύνθεση του μητρικού γάλακτος καλύπτει πλήρως τις ιδιαίτερες και διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες του. Ως εκ τούτου, το καθημερινό διατροφικό πρόγραμμα της θηλάζουσας μητέρας πρέπει να περιλαμβάνει ποικιλία διατροφικών ομάδων (φρούτα, λαχανικά, δημητριακά, γαλακτοκομικά, κρέας), ώστε να διασφαλίζει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για την ίδια και το βρέφος.

δημοσιεύθηκε 29/03/2010

Υποσιτισμός & Υπερσιτισμός - Η αντίφαση του 21ου αιώνα

Από τα μέσα του 20ου αιώνα, η τεχνολογική και πολιτισμική ανάπτυξη στις περισσότερες χώρες του κόσμου υπήρξε ραγδαία και η ανησυχία για την επιβίωση λόγω έλλειψης βασικών αγαθών που χαρακτήριζε το πρώτο μισό του αντικαταστάθηκε από την κοινωνική ευημερία. Σήμερα, η πλειονότητα των ανθρώπων διαθέτει τον μεγαλύτερο υλικό πλούτο συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη περίοδο, καθώς παρατηρείται ουσιαστική αύξηση στη γεωργική παραγωγή που ισοδυναμεί με πολλές διαθέσιμες επιλογές σε είδη διατροφής και πλήρη ικανοποίηση των θρεπτικών αναγκών του αυξανόμενου πληθυσμού του πλανήτη.

δημοσιεύθηκε 29/03/2010

Περί Διατροφικών Παραπλανήσεων

Ορισμένες «διαιτητικές συμβουλές» από ειδικούς και μη ακούγονται συχνότατα στα αυτιά μας. Τις περισσότερες φορές είναι απαγορευτικές. Για παράδειγμα, ακούμε ότι «οι υπερτασικοί πρέπει να αποφεύγουν το πορτοκάλι, διότι ανεβάζει την πίεση», ότι «οι διαβητικοί πρέπει να αποφεύγουν τις πατάτες», ότι «η ντομάτα ανεβάζει το σάκχαρο», κ.ά.

δημοσιεύθηκε 28/03/2010

Μασάμε καλά;;; Τρώμε καλύτερα...

Η διαδικασία της μάσησης της τροφής διαδραματίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη λειτουργία της πέψης. Ιδιαίτερα όταν πρόκειται για φρούτα και ωμά λαχανικά, η μάσηση θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν σωστότερη, αφού τα θρεπτικά συστατικά των συγκεκριμένων τροφών περικλείονται από άπεπτες μεμβράνες κυτταρίνης, οι οποίες θα πρέπει να σπάσουν, ώστε να είναι δυνατή η χρήση των θρεπτικών συστατικών από τον οργανισμό.

Small_318
δημοσιεύθηκε 28/03/2010

Ψωμί, Ο Σύμμαχος Της Υγείας

Η ιστορία του ψωμιού είναι ιδιαίτερα μεγάλη και ξεκινά από την Αρχαία Ελλάδα και Αίγυπτο, όπου αποτελούσε πολύτιμο αγαθό για τις περισσότερες θρησκευτικές τελετές. Η μεγάλη θρεπτική αξία του διαφαίνεται σε όλες τις διατροφικές πυραμίδες. Το ψωμί, όπως και όλα τα υπόλοιπα δημητριακά, αποτελεί σημαντικότατη πηγή υδατανθράκων και μπορεί να περιλαμβάνεται με μέτρο στο καθημερινό διαιτολόγιο.

Small_317
δημοσιεύθηκε 27/03/2010

Χυμοί φρούτων: πόσο θρεπτικοί είναι για τον οργανισμό;

Είναι επιστημονικά αποδεκτό ότι η κατανάλωση ωμών φρούτων περιορίζει σε μεγάλο βαθμό τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου και καρδιαγγειακών παθήσεων. Ισχύει, όμως, το ίδιο και για τους αγνούς χυμούς που προέρχονται από αυτά;

δημοσιεύθηκε 27/03/2010

Σχολιασμός αγαπημένων συνηθειών μας στη μαγειρική

Πολύ συχνά χρησιμοποιούμε στη μαγειρική διάφορες συνήθειες κατά την προετοιμασία των γευμάτων μας, είτε με σκοπό τη γευστική ενίσχυση των φαγητών μας, είτε λόγω της επιρροής των παραδόσεων στη μαγειρική. Ωστόσο, πόσο διατροφικά σωστά είναι ο τρόπος που μαγειρεύουμε; Στο ερώτημα αυτό προσπαθούμε να δώσουμε απάντηση αναλύοντας βασικές μαγειρικές συνήθειες που υιοθετούν κατά κόρον οι Ελληνίδες νοικοκυρές.

Αναζήτηση Γιατρού

Πείτε μας τη γνώμη σας

Εσείς παίρνετε πρωινό;

Ajax-indicator

ή Δείτε τα αποτελέσματα