ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Small_vitabiotics_jointace_visual_____________
δημοσιεύθηκε 08/10/2010

Φροντίστε τις αρθρώσεις σας!

Οι αρθρώσεις μας στηρίζουν.

Ας τις στηρίξουμε κι εμείς με τη λήψη των κατάλληλων συστατικών!

Small_smoke_drink_400
δημοσιεύθηκε 10/10/2010

Τσιγάρο και ποτό αυξάνουν τους καρκίνους των 40άρηδων

Τσιγάρο, ποτό και ανθυγιεινή διατροφή έχουν διπλασιάσει τους καρκίνους στο στόμα, στον λάρυγγα και στον φάρυγγα στα άτομα ηλικίας κάτω των 50 ετών, προειδοποιούν επιστήμονες από τη Σκωτία.

Small_6a00d8341c65ff53ef01156f5ecbf8970b-450wi
δημοσιεύθηκε 10/10/2010

Χορτοφαγία: πώς καλύπτουμε τις διατροφικές μας ανάγκες

Η χορτοφαγία είναι μια διατροφική συμπεριφορά, στην οποία έχει αποκλειστεί η κατανάλωση κρέατος, πουλερικών και των υποπροϊόντων τους, ενώ πιο αυστηρές μορφές αποκλείουν τα ψάρια, τα γαλακτοκομικά και τα αυγά.

Small_office_worker
δημοσιεύθηκε 07/10/2010

Πως να μείνετε σε φόρμα στο γραφείο

Περνάτε την εργασιακή ζωή σας καθισμένοι πίσω από ένα γραφείο; Αν ναι, ανήκετε στην ομάδα υψηλού κινδύνου για παχυσαρκία – και όχι μόνο, αφού νεώτερες μελέτες δείχνουν πως το καθισιό είναι ικανό να κόψει χρόνια από τη ζωή μας, εάν δεν φροντίσουμε να το… πολεμήσουμε με τα κατάλληλα αντίμετρα!

Small_valeria-mazza-sleeping-beauty-1-1024x768
δημοσιεύθηκε 06/10/2010

Ο λίγος ύπνος εμπόδιο στην απώλεια βάρους

Ο λίγος ύπνος ενδέχεται να εμποδίζει όσους κάνουν δίαιτα από το να χάσουν λίπος, σύμφωνα με μικρής κλίμακας αμερικανική μελέτη. Η έρευνα, η οποία δημοσιεύτηκε στο Αnnals of Internal Medicine ενισχύει τις υπάρχουσες ενδείξεις που θέλουν οι συνήθειες του ύπνου να παίζουν ρόλο στη ρύθμιση του βάρους και προτείνει όσοι ξεκινούν δίαιτα να διασφαλίζουν προηγουμένως ότι κοιμούνται επαρκώς.

Small_20070301_vitamin
δημοσιεύθηκε 06/10/2010

Πώς θα «κερδίσετε» τη χαμένη σας ενέργεια!

Μήπως το πρωί δεν μπορείτε να σηκωθείτε απο το κρεβάτι; Αισθάνεστε κόπωση για λίγες ώρες ή και μόνιμα; Μήπως μετά τη δουλειά δεν μπορείτε να πάρετε τα πόδια σας; Οι δουλειές του σπιτιού σάς φαίνονται βουνό; Η συνεργασία με τα παιδιά είναι δύσκολη και σας φέρνει εκνευρισμό; Ο ύπνος σας είναι λίγος και ανήσυχος; Μήπως το μεσημέρι τρώτε κάτι έτοιμο και πρόχειρο και το πρωινό σας είναι ανύπαρκτο; Οι «συναντήσεις» με τα φρούτα και τα λαχανικά είναι λιγοστές; Κάνετε κάποια δίαιτα που σας φέρνει εξάντληση; Βρίσκεστε σε ηλικιακή περίοδο που συνοδεύεται από έντονες ορμονικές μεταβολές; Εμφανίζετε δυσκολία συγκέντρωσης, απώλεια μνήμης ή αργή ανάκτηση δυνάμεων;

Small_walnuts_-_
δημοσιεύθηκε 05/10/2010

Έχετε στρες; Φάτε καρύδια...

Αν νιώθετε το στρες να σας εξουθενώνει οργανικά, βάλτε λίγα καρύδια στη ζωή σας. Μία νέα μελέτη δείχνει ότι μπορούν να βοηθήσουν τον οργανισμό να διαχειριστεί καλύτερα το στρες, με αποτέλεσμα να μειώνουν σε βάθος χρόνου τον κίνδυνο καρδιοπάθειας.

Small_32
δημοσιεύθηκε 04/10/2010

Τι συμβαίνει στο σώμα μας καθώς μεγαλώνουμε

Εντάξει, το ξέρουμε: είναι αδύνατον να σταματήσουμε τον χρόνο. Μπορούμε όμως να τον επιβραδύνουμε – με «όπλα» έναν υγιεινό τρόπο ζωής, δίχως τσιγάρο, καθιστική ζωή και junk food, και την αποφυγή κατά το δυνατόν του στρες.

Small_antioxidants2
δημοσιεύθηκε 04/10/2010

Τα αντιοξειδωτικά "σύμμαχος" στην καλή υγεία

Τα αντιοξειδωτικά προάγουν την καλή υγεία και την ευεξία. Επιστημονικές μελέτες που έγιναν τα τελευταία χρόνια έχουν επιβεβαιώσει τη θεραπευτική επίδραση των αντιοξειδωτικών, αλλά και για τη συμβολή τους στην πρόληψη νοσημάτων. «Αν και η συμβολή των αντιοξειδωτικών στην πρόληψη των νοσημάτων είναι επιστημονικά αποδεδειγμένη, η συσχέτισή τους με τις δίαιτες για την απώλεια βάρους δεν έχει επιστημονική βάση» επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η κλινική διαιτολόγος -διατροφολόγος μέλος της επιστημονικής ομάδας «Διατροφή», Γιώτα Καρακασίδου.

«Μία ισορροπημένη και ποιοτικά σωστή διατροφή πιστεύουμε ότι καλύπτει τις ανάγκες του οργανισμού σε αντιοξειδωτικά. Ωστόσο στη σημερινή εποχή είναι κάπως παρακινδυνευμένο να πούμε ότι βασιζόμαστε μόνο σε αυτή, γιατί ούτε τις ανάγκες του κάθε οργανισμού για

Αναζήτηση Γιατρού

Πείτε μας τη γνώμη σας

Φθινόπωρο. Τι σημαίνει για εσάς;

Ajax-indicator

ή Δείτε τα αποτελέσματα