ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Small_281
δημοσιεύθηκε 13/03/2010

Οι ευεργετικές ιδιότητες του ψαριού

Το ψάρι είναι πολύ θρεπτική τροφή και θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται ανεπιφύλακτα στο διαιτολόγιό μας, τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα. Η αξία του βρίσκεται στην υψηλή περιεκτικότητα του σε πολλές ευεργετικές ουσίες για τον οργανισμό, με κορυφαία τα γνωστά σε όλους Ω3 λιπαρά οξέα.

δημοσιεύθηκε 13/03/2010

Ο θαυμαστός κόσμος των βοτάνων, όπλο ενάντια στις ασθένειες

Το κρύο, η βροχή και η χαμηλή θερμοκρασία φέρνουν τις πρώτες ιώσεις.

Οι ιοί αυτοί μεταδίδονται πολύ εύκολα με το βήχα, το φτέρνισμα και την ανάσα.

Ας ανατρέξουμε λοιπόν στις φυσικές πηγές, το θαυμαστό κόσμο των βοτάνων, που άλλα υποστηρίζουν και ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα, το οποίο απωθεί τους ιούς και τα βακτηρίδια και άλλα βοηθούν να αντιμετωπίσουμε πολλές περιπτώσεις λοιμώξεων.

Small_277
δημοσιεύθηκε 11/03/2010

Μέλι, Ανεκτίμητης Αξίας

Είναι γνωστό από την αρχαιότητα ότι το μέλι παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ελληνική διατροφή. Η λέξη «μέλι» είναι τόσο παλιά όσο και ο πολιτισμός μας, καθώς απαντάται από την εποχή κιόλας των αρχαίων Μινωιτών (γραμμική Β).

δημοσιεύθηκε 10/03/2010

Η Διατροφική Αξία της Νηστείας

Από αρχαιοτάτων χρόνων η νηστεία αποτελούσε κύριο μέλημα των θρησκευτικών, πολιτισμικών και διατροφικών παραδόσεων των ανθρώπων. Μέσα από τη νηστεία ενδυναμώνονταν θρησκευτικές και ηθικές αξίες, όπως η εγκράτεια, η εξάσκηση της θέλησης, η αποχή από πειρασμούς, καταχρήσεις, άσχημες σκέψεις και θυμό. Εντούτοις, η νηστεία πέρα από τη θρησκευτική και πνευματική της αξία, είναι ιδιαίτερα ευεργετική για την υγεία μας όταν γίνεται με το σωστό τρόπο.

Βασική αρχή της νηστείας είναι η αποχή από την κατανάλωση προϊόντων ζωικής προέλευσης και η προτίμηση τροφίμων όπως τα φρούτα, τα λαχανικά και τα αμυλούχα (ψωμί, ρύζι, μακαρόνια, πατάτες, δημητριακά).

δημοσιεύθηκε 05/03/2010

Διατροφή & Υγεία Των Μαλλιών

Η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην υγεία των μαλλιών μας. Αυτό υποστηρίζουν πρόσφατες μελέτες, οι οποίες καταλήγουν ότι τα μαλλιά και τα νύχια είναι ίσως τα πιο χαρακτηριστικά σημεία του σώματος όπου φαίνεται η καλή θρέψη ή η υποθρεψία.

Κατάλληλο για την υγεία των μαλλιών και των νυχιών είναι ένα ισορροπημένο διατροφικό μοντέλο που μοιάζει με το μεσογειακό σχήμα και θεωρείται εξαιρετικά σημαντικό για τη γενικότερη σωστή ανάπτυξη του οργανισμού και την προαγωγή της υγείας του. Κάθε όργανο ή ιστός του σώματος έχει ανάγκη από υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, λίπη, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία για να λειτουργήσει σωστά και από τον συγκεκριμένο κανόνα δεν εξαιρείται ούτε η τρίχα...

δημοσιεύθηκε 01/03/2010

Πείτε "αντίο" στη χοληστερίνη

Υψηλό επίπεδο χοληστερίνης στο αίμα αυξάνει την πιθανότητα καρδιακού επεισοδίου και ίσως εμφράγματος. Παράλληλα με τις απαιτούμενες αλλαγές στη διατροφή, ο συγκεκριμένος κίνδυνος μπορεί να περιοριστεί με τις βιταμίνες C και E και ορισμένους συνδυασμούς βοτάνων.

Η χοληστερίνη είναι μια λιπώδης ουσία που κυκλοφορεί στο αίμα. Το σώμα την χρειάζεται μόνο σε συγκεκριμένη ποσότητα για να συντηρεί τις κυτταρικές μεμβράνες και να πραγματοποιεί άλλες ζωτικές λειτουργίες. Υψηλά επίπεδα της ουσίας αυτής σχηματίζουν φραγμένες αρτηρίες, οι οποίες με τη σειρά τους μπορούν να οδηγήσουν σε καρδιακή προσβολή.

Small_247
δημοσιεύθηκε 01/03/2010

Καταπολεμήστε τη χοληστερίνη με σωστή διατροφή

Οι ειδικοί επισημαίνουν κατηγορηματικά ότι η μείωση των επιπέδων χοληστερόλης συμβάλλει σε αντίστοιχη μείωση των καρδιαγγειακών νοσημάτων και των επεμβάσεων καρδιάς. Στην προσπάθεια αυτή, η σωστή διατροφή παίζει ίσως τον σημαντικότερο ρόλο. Οι αλλαγές στο καθημερινό διαιτολόγιο μπορούν να επιφέρουν μείωση της χοληστερίνης μέχρι και 20-30%, με την προϋπόθεση, ωστόσο, ότι αυτή δεν οφείλεται τόσο σε κληρονομικούς και παθολογικούς παράγοντες, αλλά κυρίως σε διατροφή που είναι πλούσια σε ζωικά λίπη.

δημοσιεύθηκε 28/02/2010

Ενέργεια : Τονώστε τον οργανισμό σας φυσικά

Καθημερινά πραγματοποιούμε πολλές δραστηριότητες: περπατάμε, ασκούμε χειρονακτικές και διανοητικές εργασίες, πηγαίνουμε στο super market, αθλούμαστε. Για όλες αυτές τις δραστηριότητες ο οργανισμός μας χρειάζεται ενέργεια. Τι είναι, όμως, η ενέργεια;

Ως ενέργεια ορίζεται η παραγωγή έργου, θερμότητας ή φωτός. Κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, η επιβίωση κάθε οργανισμού εξαρτάται άμεσα από την πρόσληψη και τη δαπάνη ενέργειας. Η παραγωγή ενέργειας είναι συνυφασμένη με τον μεταβολισμό. Ο μεταβολισμός είναι το σύνολο των χημικών αντιδράσεων που γίνονται στον οργανισμό και εξασφαλίζουν την επιβίωση και εξέλιξή του μέσα από την πρόσληψη και παραγωγή ενέργειας.

Small_242
δημοσιεύθηκε 27/02/2010

Βιταμίνη E: Το όπλο στα καρδιακά επεισόδια και τον καρκίνο

Η Βιταμίνη Ε δεν αποτελεί μόνο ένα σημαντικό θρεπτικό συστατικό με αντιοξειδωτικές ικανότητες, αλλά παρέχει και έναν μεγάλο αριθμό πλεονεκτημάτων, όπως προστασία από καρδιακά επεισόδια, καρκίνο και πολλές άλλες δυσλειτουργίες. Επιπλέον, καθώς ενεργεί στα οργανικά κύτταρα, μπορεί να επιβραδύνει ακόμα και τη διαδικασία της γήρανσης.

Αναζήτηση Γιατρού

Πείτε μας τη γνώμη σας

«Το καλοκαίρι του Covid-19», πόσο φοβισμένοι είστε με την νέα πραγματικότητα;

Ajax-indicator

ή Δείτε τα αποτελέσματα