ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Small_fruit
δημοσιεύθηκε 28/08/2014

Πως πρέπει να τρώμε τα φρούτα για να έχουμε καλή υγεία

Πριν από λίγο καιρό, μία νέα μελέτη επιβεβαίωσε πως τα φρούτα είναι φάρμακο για την υγεία, καθώς η επαρκής κατανάλωσή τους μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο εκδήλωσης διαφόρων νοσημάτων.

Small_healthy_yogurt
δημοσιεύθηκε 31/07/2014

5 τροφές που σας βοηθούν να κοιμηθείτε

Έχετε φάει κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά την ώρα του ύπνου έχετε την επιθυμία να φάτε κάποιο σνακ; Γλυκά, όπως τα μπισκότα και το παγωτό μπορούν να εμποδίσουν τον ύπνο σας λόγω της ζάχαρης.

Ωστόσο ένα σνακ την ώρα του ύπνου, καλά επιλεγμένο, μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλά το βράδυ.

Small_ice-cream-cone-cupcake
δημοσιεύθηκε 29/07/2014

Τι και πόσα γλυκά μπορώ να δίνω στο παιδί μου

Η κατανάλωση γλυκών αποτελεί συχνά «ένοχο μυστικό» για τους ενήλικες και «πεδίο μάχης» μεταξύ γονέων και παιδιών, καθώς θεωρούνται τρόφιμα υψηλού κινδύνου ή και απαγορευμένα σε περίπτωση που γίνεται προσπάθεια μείωσης ή διατήρησης του σωματικού βάρους.

Small_plum
δημοσιεύθηκε 23/07/2014

Η πολύτιμη θρεπτική αξία των δαμάσκηνων.

Είναι γενικά τροφή που περιέχει υψηλή συγκέντρωση σε σάκχαρα (30% γλυκόζη, 15% φρουκτόζη και 2% σουκρόζη). Το ξερό δαμάσκηνο σας παρέχει συνολικά το 80% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης επτά βασικών θρεπτικών συστατικών συμπεριλαμβανομένου του μαγνησίου (περισσότερο από τα σταφύλια, τα μήλα και τα βερίκοκα) και του καλίου.

Small_ksiroi_karpoi
δημοσιεύθηκε 05/07/2014

Καρκίνος στο πάγκρεας: Προστασία στη χούφτα σας.

Μια χούφτα ξηροί καρποί μια φορά την εβδομάδα μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο εκδήλωσης καρκίνου του παγκρέατος, υποστηρίζουν επιστήμονες από τη Σχολή Δημοσίας Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ.

Small__
δημοσιεύθηκε 03/07/2014

Λαδερά: 4 λόγοι να... λαδώσετε τον οργανισμό σας.

Τα λαδερά είναι ένα ιδανικό γεύμα για το καλοκαίρι. Είναι θρεπτικά και μπορούν να βοηθήσουν τον οργανισμό μας με πολλαπλούς τρόπους, ενώ οι ευεργετικές ιδιότητες είναι πολλές. Που μπορούν όμως να μας βοηθήσουν και ποιες παθήσεις καταπολεμούν; Γιατί δεν πρέπει να λείπουν από το διαιτολόγιο μας αυτήν την εποχή, αλλά και όλο το χρόνο;

Small_food_test
δημοσιεύθηκε 03/07/2014

6 λόγοι που παρατρώμε!

Η έλλειψη ύπνου και η κατανάλωση σοκολάτας σε λάθος στιγμή είναι δυο αιτίες που μας οδηγούν σε μεγάλη πρόσληψη θερμίδων. Ας δούμε τις υπόλοιπες.

Small_solomos-portokali
δημοσιεύθηκε 01/07/2014

Ένα φιλέτο κοτόπουλου ή σολομού τη μέρα, το εγκεφαλικό κάνουν πέρα!

Μια διατροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες μπορεί να προστατεύσει από το εγκεφαλικό επεισόδιο, σύμφωνα με μία νέα μελέτη

Small_mprokolo
δημοσιεύθηκε 30/06/2014

Σελήνιο: Ένα πολύτιμο ιχνοστοιχείο.

Το οξυγόνο μέσα στον οργανισμό μας έχει την ικανότητα να παράγει, παράλληλα με την ενέργεια, κάποιες ενώσεις που αντιδρούν πολύ εύκολα με σημαντικά δομικά συστατικά των κυττάρων, προκαλώντας βλάβη.

Αναζήτηση Γιατρού

Πείτε μας τη γνώμη σας

Το καλοκαίρι είναι ΕΔΩ! Εσείς πως το περάσετε;

Ajax-indicator

ή Δείτε τα αποτελέσματα