ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
Featured_fb_post12

Ναι το καλοκαίρι τελείωσε, Ναι οι καλοκαιρινές εμφανίσεις με μαγιό τελείωσαν … αλλά γιατί πρέπει να περιμένουμε την ερχόμενη Άνοιξη για να προσπαθήσουμε να αποβάλλουμε τα περιττά κιλά του Χειμώνα και να ξαναθέσουμε στον εαυτό μας τα Όχι & ταΜη;

Με στόχο την βελτίωση της υγείας αλλά και το σταδιακό χτίσιμο ενός καλλίγραμμου σώματος, σας αναφέρουμε ορισμένα tips που θα βοηθήσουν σημαντικά :

  1. Προετοιμάστε τα γεύματα σας: Είμαστε ό,τι τρώμε. Αν ετοιμάζουμε σωστά την τροφή μας, ειδικά σε μέρες που γνωρίζουμε ότι δεν έχουμε χρόνο, τότε αποφεύγουμε την κακή διατροφή από γρήγορο φαγητό, την υπερφαγία και τις κρίσεις υπογλυκαιμίας. Προετοιμάστε μια φορά την εβδομάδα (ιδανικά το σ/κ) τα γεύματα σας για τις επερχόμενες μέρες, έχετε πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να μην ξεφύγετε διατροφικά και κυρίως να συμπεριλάβετε στην τροφή σας τα θρεπτικά συστατικά που πραγματικά χρειάζεστε.
  2. Γεμίστε το ράφι σας με πράσινο τσάι: Το πράσινο τσάι είναι γνωστό για την τόνωση του μεταβολισμού εκτός από τις αντικαρκινικές του ιδιότητες. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι άνθρωποι που πίνουν πράσινο τσάι 3 φορές τη μέρα αυξάνουν το μεταβολικό τους ρυθμό 4% (δηλαδή περίπου 100 θερμίδες τη μέρα) μόνο με αυτό το αρωματικό βότανο!
  3. Σηκώστε βάρη με μέτρο και με τη σωστή καθοδήγηση. Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης αυξάνουν το μυικό ιστό του οργανισμού, το μεταβολικό ρυθμό ξεκούρασης (που είναι οι θερμίδες που καίτε όταν…κάθεστε) και δίνουν στο μεταβολισμό ένα extraboost για τουλάχιστον 2 ώρες μετά το τελευταίο σετ ασκήσεων που κάνατε στο γυμναστήριο

Δεν έχετε χρόνο για γυμναστήριο; Δοκιμάστε 1-2 σετ από 10 επαναλήψεις από τις παρακάτω ασκήσεις: καθίσματα, κάμψεις, έλξεις, σανίδα, κοιλιακούς, ραχιαίους, προβολές ποδιών καθημερινά, τα αποτελέσματα θα είναι θεαματικά σε σχέση με το χρόνο που θα δαπανήσετε!

  1. Μειώστε την κατανάλωση αλκοόλ: Οι θερμίδες στα αλκοολούχα ποτά λειτουργούν ανασταλτικά στο μεταβολικό ρυθμό και συνήθως τα ποτά περιέχουν γενναίες ποσότητες ζάχαρης, ενίοτε κρυμμένης. Πιείτε κρασί αντί για οποιοδήποτε σύνθετο ποτό
  2. Αυξήστε την κατανάλωση νερού: Μια πρόσφατη έρευνα σε γερμανικό πανεπιστήμιο απέδειξε ότι πίνοντας περίπου 2-3 ποτήρια νερό περισσότερα, δηλαδή αυξάνοντας κατά 1 λίτρο το νερό που πίνετε μέσα στη μέρα, αυξάνεται ο μεταβολικός ρυθμός τόσο, ώστε ένας μέσος οργανισμός καταναλώνει ετησίως 17.500 θερμίδες περισσότερες!
  3. Ανεβάστε στροφές στη προπόνηση σας: Για εσάς που αθλείστε, οι HIIT προπονήσεις (Hi Intensity Interval Training) δηλαδή οι προπονήσεις με αυξημένης έντασης διαλλειματικές ασκήσεις αυξάνουν την καύση του λίπους πολύ περισσότερο από μια σταθερή αερόβια μορφή άσκησης. Ενσωματώστε τις και θα δείτε θεαματικά αποτελέσματα άμεσα.
  4. Μην αποφεύγετε το πρωινό γεύμα: Το 80% όσων ξεκινούν τη μέρα τους συμπεριλαμβάνοντας το πρωινό ως μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής, χάνουν ευκολότερα βάρος. Οι έρευνες δείχνουν ότι κατά τον ύπνο ο μεταβολισμός πέφτει, επομένως η διαδικασία της πέψης του πρωινού τον ενεργοποιεί. Ένα πρωινό 300-400 θερμίδων δίνει ενέργεια στον οργανισμό μέσα στη μέρα και ξυπνάει το μεταβολισμό από τη νυχτερινή ραστώνη.
  5. Αυξήστε την κατανάλωση πρωτεΐνης: Όχι φυσικά με extreme τρόπο, αλλά η κατανάλωση λίγης περισσότερης πρωτεΐνης σε κάθε γεύμα βάζει φωτιά στο μεταβολισμό. Τα γεύματα σας μέσα στη μέρα πρέπει να περιέχουν περίπου 20-30% από κάποια μορφή πρωτεΐνης, κατά προτίμηση από άπαχα ψάρια, κρέατα και πουλερικά. Η πρωτεΐνη, μας χορταίνει και ενεργοποιεί περισσότερο το πεπτικό σύστημα το οποίο καταναλώνει περισσότερη ενέργεια για τη χώνεψη της με αποτέλεσμα να καίει περισσότερες θερμίδες.
  6. Αυξήστε τη συχνότητα των γευμάτων σας: Βάλτε στόχο 5 μικρότερα γεύματα των 300-500 θερμίδων αντί για 3 μεγαλύτερα. Ο εγκέφαλος θα ξεγελαστεί ότι τρώει περισσότερο με αποτέλεσμα να μην αφήνει το μεταβολικό ρυθμό του οργανισμού να πέφτει μέσα στη μέρα. Μην αφήνετε τον οργανισμό με μεγαλύτερα διαστήματα από τις 4 ώρες νηστικό, θα καταλήξετε σε υπερφαγία και άρα περισσότερες και συνήθως χειρότερες θερμίδες.

10.  Καταναλώστε καλούς υδατάνθρακες και λιπαρά: Ο οργανισμός χρειάζεται ενέργεια την οποία παίρνει από τους υδατάνθρακες και το λίπος. Αυξήστε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών που περιέχουν του σωστούς υδατάνθρακες που χρειάζεται ο οργανισμός για να παράγει ενέργεια και αυξήστε την κατανάλωση καλών λιπαρών οξέων (ψάρια, αβοκάντο, ωμοί ξηροί καρποί κτλ) που βοηθούν στη θωράκιση του οργανισμού και έχουν υψηλή μεταβολική και διατροφική αξία.

Κείμενο : Δημόπουλος Θωμάς, Business Consultant Advance Pharmacies, Μαραθωνοδρόμος

 

Περισσότερα άρθρα στην ενότητα Αδυνάτισμα

Σχετικά Άρθρα

Αναζήτηση Γιατρού

Πείτε μας τη γνώμη σας

Η λήξη του Καλοκαιριού, σημαίνει αφετηρία για προσωπική φροντίδα. Σε τι δίνετε προτεραιότητα;

Ajax-indicator

ή Δείτε τα αποτελέσματα