Έρευνα συνδέει την κατανάλωση ψαριών με την προστασία από τους πολύποδες στο παχύ έντερο
Η κατανάλωση τουλάχιστον 3 μερίδων ψαριού την εβδομάδα, μπορεί ενδεχομένως να μειώσει τον κίνδυνο μιας γυναίκας να εμφανίσει ορισμένα είδη πολυπόδων του παχέος εντέρου, σύμφωνα με νέα έρευνα.
Η ικανοποίηση από το σεξ αυξάνεται με την ηλικία
Η ικανοποίηση των γυναικών από τη σεξουαλική τους ζωή αυξάνεται με την ηλικία, είτε επειδή βελτιώνεται το ίδιο το σεξ είτε επειδή κάνουν σεξ μόνο όταν πραγματικά το θέλουν, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Μαθήματα μαγειρικής αντίδοτο στην παιδική παχυσαρκία
"2η η Ελλάδα σε παχύσαρκα παιδιά"
Μας αδυνατίζει μια φέτα κέικ σοκολάτα για πρωινό!
Το κέικ σοκολάτας για πρωινό μάλλον είναι απίθανο να θεωρηθεί είδος που ταιριάζει σε μία δίαιτα. Ωστόσο, μία νέα μελέτη υποδηλώνει πως ένα πλήρες πρωινό που θα περιέχει και μία φέτα από αυτό, μπορεί να συμβάλλει στην αποτελεσματική απώλεια των περιττών κιλών.
Το ψωμί ευθύνεται για τη μεγάλη πρόσληψη σε αλάτι
Εννέα στους δέκα Αμερικανούς ενήλικες καταναλώνουν υπερβολικά μεγάλες ποσότητες αλατιού και ο κυριότερος υπαίτιος δεν είναι τα πατατάκια ή το ποπ κορν αλλά οι φέτες ψωμιού, ανακοίνωσαν τα Κέντρα για τον Έλεγχο και την Πρόληψη των Ασθενειών.
Το σωματικό βάρος είναι θέμα χαρακτήρα
Ολο και περισσότερα επιστημονικά ευρήματα συνδέουν χαρακτηριστικά της προσωπικότητας και συνήθειες με την παχυσαρκία.
Η παχυσαρκία προκαλεί ακμή
Οι έφηβοι και οι νεαροί ενήλικοι ίσως μπορούν να αποτρέψουν την εμφάνιση ακμής προσέχοντας το σωματικό βάρος τους.
Προτείνουν φόρο στη ζάχαρη, επειδή είναι "τοξική και εθιστική"
Η ζάχαρη θα πρέπει να φορολογηθεί με ειδικό φόρο κατανάλωσης, ανάλογο με αυτόν που ισχύει στο αλκοόλ και τον καπνό, επειδή είναι επιβλαβής για την υγεία και εθιστική για τον οργανισμό.
Yαλουρονικό Οξύ: Τα δάκρυα ομορφιάς ...που φέρνουν ευτυχία
Λένε πως τα μάτια είναι ο καθρέφτης της ψυχής. Τα λαμπερά μάτια αντανακλούν την όρεξη για ζωή, τη δημιουργικότητα και την αυτοπεποίθηση, το άσβηστο πάθος ανθρώπων που ξέρουν να μοιράζονται.
Κατάλληλες οι τηγανητές τροφές για την καρδιά, αν τηγανίζονται σε ελαιόλαδο
Η κατανάλωση τηγανητών τροφίμων μπορεί να μην είναι βλαβερή για την καρδιά, αρκεί να χρησιμοποιείται ελαιόλαδο ή ηλιέλαιο, δηλώνουν ειδικοί.
Έρευνα: Το μαύρο τσάι μειώνει την αρτηριακή πίεση
Η μείωση της αρτηριακής πίεσης μπορεί να αποτελεί σημαντικό παράγοντα πίσω από τα πολλά οφέλη του τσαγιού στην υγεία.
