ΟΜΟΡΦΙΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Featured_binge-eating-disorder225

Οι λιγούρες μπορεί να σας εκτροχιάσουν όταν προσπαθείτε να κάνετε δίαιτα και να τρέφεστε με υγιεινό τρόπο.

Οι ακόλουθες συμβουλές θα σας βοηθήσουν να περιορίσετε τη λιγούρα:

Η λιγούρα συχνά δεν διαρκεί πολύ. Προσπαθήστε να περιμένετε τουλάχιστον 20 λεπτά πριν δράσετε.

Αναζητήστε μια πιο υγιεινή εναλλακτική λύση σε σχέση με αυτό που επιθυμείτε. Επιλέξτε για παράδειγμα ψητό μήλο αντί για γλυκό.

Να αγοράζετε τα αγαπημένα σας γλυκά σε ατομική συσκευασία. Για παράδειγμα, αγοράστε ένα μπισκότο αντί για ένα κουτί.

Να έχετε τακτικό πρόγραμμα στην ώρα του σνακ και να απολαμβάνετε ένα υγιεινό σνακ που έχετε αποθηκεύσει.

Προτιμήστε ένα κοινωνικό κέρασμα-παρά τροφή-μιλώντας με ένα φίλο στο τηλέφωνο.

Κρατήστε ημερολόγιο για τις λιγούρες. Καταγράψτε τι κάνατε όταν πεινάσατε, πόση ώρα νιώσατε τη λιγούρα και πώς τη διαχειριστήκατε.

Πηγές: The Academy of Nutrition and Dietetics, www.iatronet.gr

Περισσότερα άρθρα στην ενότητα Ομορφιά & Διατροφή

Σχετικά Άρθρα

Αναζήτηση Γιατρού

Πείτε μας τη γνώμη σας

Φθινόπωρο. Τι σημαίνει για εσάς;

Ajax-indicator

ή Δείτε τα αποτελέσματα