ΟΜΟΡΦΙΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Featured_care3

Όπως γνωρίζουμε, οι ακτίνες του ηλίου εγκυμονούν κινδύνους για την επιδερμίδα μας. Χάνουμε υγρά από το σώμα μας και οι αποθήκες νερού αδειάζουν με αποτέλεσμα ο οργανισμός μας να αφυδατώνεται και κατά συνέπεια  και δέρμα μας, καθώς το 70% του οργανισμού μας απαρτίζεται από νερό. Έτσι, λοιπόν, η επιδερμίδα μας αφυδατώνεται και χάνει την ελαστικότητα της, γεμίζει με λεπτές γραμμές και φαίνεται πρόωρα γυρασμένη.

Η ενυδάτωση αποτελεί το πιο βασικό βήμα για απαλή και ελαστική επιδερμίδα σε πρόσωπο και σώμα, αλλά και το κλειδί για λαμπερά και υγιή μαλλιά. Προετοιμαστείτε για το καλοκαίρι που έρχεται ενισχύστε την φροντίδα της επιδερμίδα σας με τα κατάλληλα καλλυντικά που θα μετατρέψουν την καθημερινή σας ενυδάτωση σε απόλαυση.

Δείτε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε:

Ενυδάτωση προσώπου σε 5 βήματα

1. Ο καθημερινός καλός καθαρισμός της επιδερμίδας μας πρωί και βράδυ είναι το πιο βασικό βήμα. Τίποτα δεν μπορούμε να κάνουμε αν δεν είναι απόλυτα καθαρό το πρόσωπο μας.  Το βράδυ ένα καλό de-maquillage με ένα γαλάκτωμα ή με αφρίζον σαπούνι ανάλογα τον τύπο δέρματος και στην συνέχεια lotion για ένα ολοκληρωμένο καθαρισμό. Αν είστε πιο πρακτικοί υπάρχουν και προϊόντα σε μορφή lotion  τα micellare που καλύπτουν και τις τρις ανάγκες. Το πρωί ακολουθούμε την ίδια διαδικασία καθαρισμού.

2. Η απολέπιση (pilling) και η μάσκα καθαρισμού μια με δυο φορές την εβδομάδα, ανάλογα με τον τύπο της επιδερμίδα σας, είναι εξίσου σημαντικά Αν η επιδερμίδα έχει νεκρά κύτταρα, οποιοδήποτε προϊόν φροντίδας θα έχει το μισό αποτέλεσμα.

3. Χρησιμοποιούμε ένα serum ενυδατικό. Τα serum εισχωρούν στα βαθύτερα στρώματα της επιδερμίδας, ενισχύουν το υαλουρονικό οξύ, καθώς από αυτό εξαρτάται η ενυδάτωση της επιδερμίδας και βοηθούν την ενυδατική κρέμα που θα ακολουθήσει.

4. Επιλέγουμεμια καλή ενυδατική κρέμα εικοσιτετράωρη (φοριέται πρωί – βράδυ) ή ημέρας με δείκτη προστασίας που φοριέται μόνο το πρωί. Βέβαια την ημέρα είναι απαραίτητο να φοράμε πάνω από την ενυδατική μας αντηλιακό με δείκτη προστασίας από 20SPF και πάνω ανάλογα με τον τύπο δέρματος.

5. Για καλύτερα αποτελέσματα, δεν ξεχνάμε τις μάσκες ενυδάτωσης, που ξεδιψάνε το δέρμα μας και το βοηθούν να φαίνεται πιο ξεκούραστο και απαλό.

Ενυδάτωση σώματος

Η εκτεταμένη χρήση σαπουνιών και του νερού διαταράσσουν την φυσική λιπαρότητα της επιδερμίδας όπως κάνουν και η ζέστη το κρύο, ο αέρας και το ξηρό κλίμα­. Κάθε τύπος επιδερμίδας έχει διαφορετικές ανάγκες. Ωστόσο,  η περιποίηση κάθε τύπου δέρματος ξεκινάει με καλή ενυδάτωση! (μην ξεχνάτε ότι ένα αφυδατωμένο δέρμα μοιάζει σαν γερασμένο).

Τα έλαια για το σώμα είναι μια πολύ καλή λύση για την ενυδάτωσή του. Τα έλαια από λουλούδια και από φρούτα είναι τα καλύτερα για την σωστή θρέψη και ενυδάτωση της επιδερμίδας, αφού, όχι μόνο ενυδατώνουν σε βάθος, αλλά και προστατεύουν το δέρμα και το βοηθούν να μείνει ενυδατωμένο πολύ περισσότερο. Επίσης, προσφέρουν πολύ πλούσια αντιοξειδωτική δράση.

 

  1. Σε ένα μπουκάλι αμυγδαλέλαιο βάζουμε δέκα σταγόνες από κάθε αιθέριο έλαιο γεράνι, λεβάντα, φασκόμηλο, σανταλόξυλο, γιασεμί, ιλάνκ - ιλάνκ , μαντζουράνα και άγριο τριαντάφυλλο. Πριν ξεκινήσουμε το μπάνιο μας, φροντίζουμε να απλώσουμε σε όλο μας το σώμα το λάδι που έχουμε φτιάξει, τουλάχιστον τρεις ώρες πριν, για να το απορροφήσει επιδερμίδα.
  2. Αποφεύγουμε το καυτό νερό γιατί αφυδατώνει το δέρμα μας.  Εάν μπορούμε, προτιμούμε ένα αφρόλουτρο και επιλέγουμε το σαπούνι μας να έχει ουδέτερο Ph.
  3. Είναι απαραίτητο να κάνουμε απολέπιση (scrub)δυο φορές την εβδομάδα. Προτιμήσουμε να είναι με χόντρους κόκκους για καλύτερη απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων και να περιέχει έλαια ώστε να μην αφυδατώνεται το δέρμα μας.
  4. Δεν πρέπει να ξεχνάμε την ενυδατική κρέμα ή την lotion, αναλόγως τον τύπο δέρματος. Προτείνουμε, η κρεμά ή η lotion να συμπεριλαμβάνουν στα συστατικά τους λάδι argan, βούτυρο carite, aloe Vera, λεβάντα, αμύγδαλο, βούτυρο - κακάο κτλ.
  5. Επίσης, τους καλοκαιρινούς μήνες φροντίζουμε να έχουμε ένα καλό αντηλιακό, όπως και ένα δροσερό after sun.

Ενυδάτωση μαλλιών

Όπως και η επιδερμίδα έχει ανάγκη από καλή ενυδάτωση το ίδιο χρειάζονται και τα μαλλιά. Με την ζέστη, τον ήλιο, τα μπάνια η τρίχα γίνεται πιο ευάλωτη, χάνει τη φυσική της προστασία, αδυνατίζει και γίνεται πιο ξηρή, με αποτέλεσμα τα μαλλιά να φαίνονται θαμπά και ατίθασα.

 

  1. Χρησιμοποιήστε ειδικά σαμπουάν όπως π.χ. για αφυδατωμένα ή για ξηρά μαλλιά, καθώς επίσης και σαμπουάν με αντηλιακό φίλτρο ή με ειδική σύνθεση που απομακρύνει το αλάτι της θάλασσας   ώστε να μην αφυδατώνεται η τρίχα και να κρατάει την σωστή υγρασία.
  2. Προτιμήστε ένα conditioner, ένα serum ή κάποιο μετάξι που δεν χρειάζεται ξέβγαλμα και προσφέρουν βαθιά ενυδάτωση.
  3. Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, κάντε μια θρεπτική μάσκα, μετά το λούσιμο, δυο με τρις φορές την εβδομάδα και αφήστε τα μαλλιά να στεγνώσουν φυσικά, αποφεύγοντας όσο γίνεται το σεσουάρ.
  4. Απαραίτητα στην γκάμα καλλυντικών μας θα πρέπει να είναι τα αντηλιακά και το aftersunμαλλιών.

 

EXTRA TIPS

  • Πίνουμε αρκετό νερό και τρώμε πολλά φρούτα που συμβάλουν θετικά στην επιδερμίδα μας.
  • Επίσης, μπορούμε να επιλέξουμε και τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής τα οποία βοηθούν να καλύψουμε τις ανάγκες μας, από την κορφή ως τα νύχια, πάντα με τη συμβουλή του ειδικού!

Κείμενο: Μπεκρή Δήμητρα, Αισθητικός – Σύμβουλος ομορφιάς, Συστεγασμένων φαρμακείων-μελών Δικτύου ADVANCE Σωτηροπούλου Σ. – Μακρή Β., Χαλάνδρι

Περισσότερα άρθρα στην ενότητα Ομορφιά & Διατροφή

Σχετικά Άρθρα

Αναζήτηση Γιατρού

Πείτε μας τη γνώμη σας

Προστατεύω τον εαυτό μου .. τι σημαίνει αυτό για τις ημέρες που διανύουμε;

Ajax-indicator

ή Δείτε τα αποτελέσματα