ΟΜΟΡΦΙΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Featured_care8

Μετά από έναν δύσκολο και αρκετά βαρύ χειμώνα έφτασε επιτέλους η ώρα να υποδεχτούμε το όμορφο και γεμάτο χρώματα καλοκαιράκι. Για να είναιόμως ξέγνοιαστο και διασκεδαστικό, απαιτείται να προστατέψουμε τον οργανισμό μας από καθετί που μπορεί να έχει αρνητικές συνέπειες. Μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή σε συνδυασμό με κάποιες γενικές συμβουλές είναι το μυστικό για το πιο υπέροχο και απολαυστικό καλοκαίρι.

* Ο καυτός ήλιος μας φτιάχνει την διάθεση, καθώς αυξάνει την παραγωγή βιταμίνης D,  η οποία βοηθάει στην πρόληψη και αντιμετώπιση της κατάθλιψης. Επίσης, η βιταμίνη D σχετίζεται με τον μεταβολισμό του ασβεστίου και του φωσφόρου στον οργανισμό.

* Για να αποκτήσουμε το ιδανικό χρυσαφένιο χρώμα, που αποτελεί όνειρο κάθε γυναίκας για τους θερινούς μήνες, είναι απαραίτητη η επιλογή των κατάλληλων προϊόντων αντηλιακής προστασίας. Επίσης, είναι πολύ σημαντική η λήψη β-καροτένιου, το οποίο έχει αντιοξειδωτική και αντιγηραντική δράση και βοηθάει στην απόκτηση ομοιόμορφου και μακράς διάρκειας μαυρίσματος.

* Αρκετός κόσμος πιστεύει πως τους θερινούς μήνες η επιδερμίδα μας δεν χρειάζεται ενυδάτωση, λόγω των μπάνιων στην θάλασσα ή την πισίνα. Στην πραγματικότητα κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Το σώμα μας αφυδατώνεται πολύ περισσότερο εξαιτίας της ηλιακής ακτινοβολίας, της εφίδρωσης που προκαλείται λόγω της ζέστης αλλά και του αλατιού της θάλασσας και αντίστοιχα του χλωρίου στις πισίνες. Για τους λόγους αυτούς είναι απαραίτητη η συνεχής ενυδάτωση του οργανισμού εσωτερικά με την κατανάλωση άφθονου μεταλλικού νερού και εξωτερικά με την χρήση κατάλληλων ενυδατικών προϊόντων με αναπλαστικές ιδιότητες που αναδομούν την επιδερμίδα μετά από την έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία.

* Μην ξεχνάτε να καταναλώνετε φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, είναι σημαντικό να καταναλώνουμε τουλάχιστον 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών ημερησίως. Ιδανικά καταναλώστε τα στην φυσική ακατέργαστη μορφή τους.

* Τους θερινούς μήνες ο οργανισμός μας δέχεται συνεχώς επίθεση από τις ελεύθερες ρίζες, λόγω της υπερβολικής ηλιοφάνειας στην χώρα μας και όχι μόνο. Για τον λόγο αυτό, είναι σημαντικό να καταναλώνουμε τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, όπως είναι τα φρούτα, τα λαχανικά, το ελαιόλαδο (σε μικρές ποσότητες), τα καρυκεύματα, το κόκκινο κρασί (έως ένα ποτήρι την ημέρα), οι ανάλατοι ξηροί καρποί, το ταχίνι και το σουσάμι (σε μικρές ποσότητες) και το πράσινο τσάι.

* Αντιοξειδωτικές ουσίες ανάμεσα στις οποίες ανήκει και η βιταμίνη C βοηθούν στην αντιμετώπιση των ελευθέρων ριζών και χαρίζουν πιο λαμπερή επιδερμίδα.

* Καταναλώνετε τουλάχιστον δύο ποτήρια πράσινο τσάι την ημέρα. Ενυδατώνει τον οργανισμό και βοηθάει στην αποβολή των τοξινών.

* Ο μόνιμος φόβος των γυναικών είναι οι μολύνσεις του ουροποιητικού συστήματος και της ευαίσθητης περιοχής γενικότερα. Η χρήση συμπληρωμάτων διατροφής με cranberry βοηθάει όχι μόνο στην αντιμετώπιση αλλά και στην πρόληψη τέτοιων παθήσεων, που δυστυχώς είναι δύσκολο να αντιμετωπιστούν και ενδέχεται να μας χαλάσουν τις διακοπές.

Νομίζω πως είσαστε πλέον έτοιμοι για ένα ξέφρενο καλοκαίρι….

Περισσότερα άρθρα στην ενότητα Ομορφιά & Διατροφή

Σχετικά Άρθρα

Αναζήτηση Γιατρού

Πείτε μας τη γνώμη σας

Φθινόπωρο. Τι σημαίνει για εσάς;

Ajax-indicator

ή Δείτε τα αποτελέσματα