ΟΜΟΡΦΙΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Featured_fb_post2

Ο καιρός είναι πλέον καλοκαιρινός και καλοκαιρινή είναι και η διάθεση μας!

Οι καλοκαιρινές ενδυματολογικές μας προτιμήσεις στρέφονται γύρω από floral φορέματα, έντονα χρώματα σε σορτς και βερμούδες ολόσωμες εμπριμέ ή μονόχρωμες φόρμες. Είτε τα πόδια μας είναι σε γυμνή θέα είτε «κρύβονται» πίσω από ένα λευκό παντελόνι… η ανάγκη να βρούμε τρόπους εύκολους, πρακτικούς και καθημερινούς για να αντιμετωπίσουμε τον «εφιάλτη» που ονομάζεται κυτταρίτιδα παραμένει!

Η κυτταρίτιδα είναι ένα πρόβλημα γυναικείο που υπολογίζεται ότι «χτυπά» οκτώ στις δέκα γυναίκες από την εφηβική ακόμη ηλικία και τις συντροφεύει μέχρι τα βαθιά γεράματα. Τα περιττά κιλά δεν φαίνεται να παίζουν κανένα ρόλο στην εμφάνισή της, καθώς πρόβλημα κυτταρίτιδας αντιμετωπίζουν ακόμη και οι πολύ αδύνατες γυναίκες.

Ας ενημερωθούμε για κάποιες βασικές συνήθειες που μπορεί να βοηθήσουν στο πρόβλημα και γιατί όχι… ας τις υιοθετήσουμε στην καθημερινότητα μας.

1. Πρωινή συνήθεια

Ένα ποτήρι νερό! Ας αρχίσουμε τη μέρα μας με ενυδάτωση μιας και το νερό αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους εχθρούς της κυτταρίτιδας… Ας το λατρέψουμε λοιπόν!

2. Τεντωθείτε άφοβα!

Μια άσκηση πολύ απλή και εύκολη, που μπορούμε να εφαρμόζουμε καθημερινά! Ξαπλώνουμε στο έδαφος, αγκαλιάζουμε τα γόνατα πάνω από το στήθος και μένουμε σε αυτή τη στάση για 3’. Με αυτόν τον τρόπο γίνεται διάταση σε μηρούς και γλουτούς, πετυχαίνουμε αυξημένη αιμάτωση στα σημεία, μειώνουμε την κατακράτηση νερού και αποβάλλουμε τις τοξίνες.

3. Διατροφικές επιλογές

Υπάρχουν τρόφιμα που μπορούμε να εντάξουμε στην καθημερινή μας διατροφή, τα οποία αποδεδειγμένα προσφέρουν προστασία κατά της κυτταρίτιδας. Κάποια από αυτά είναι οι ξηροί καρποί (ανάλατοι), πράσινο τσάι, πράσινες σαλάτες, προϊόντα ολικής άλεσης, σολομός, θαλασσινά, ελαιόλαδο και ημιάπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα.

4. Smoothie κατά της κυτταρίτιδας

Βάζουμε σε ένα μπλέντερ μύρτιλλα, κεράσια, πορτοκάλια, φράουλες και μάνγκο και απολαμβάνουμε ένα υπέροχο, δροσερό smoothie για πρωινό ή απογευματινό. Τα περισσότερα φρούτα είναι πλούσια σε νερό και χαμηλά σε θερμίδες, ενώ η Βιταμίνη C που περιέχουν βοηθά στην αύξηση του κολλαγόνου.

5. Αερόβια άσκηση

Περπάτημα, τρέξιμο, ποδήλατο, κολύμπι στη θάλασσα 20’ την ημέρα είναι υπερ-αρκετά για να αναζωογονήσουν τόσο το σώμα όσο και το πνεύμα, αλλά και να τονώσουν την κυκλοφορία του αίματος.

6. Νερό!

Φυσικά και δεν πρέπει να αρκεστούμε στο πρωινό μας ποτήρι. 2 λίτρα νερό την ημέρα μπορούν σε ελάχιστο χρονικό διάστημα να αλλάξουν την υφή και την όψη της επιδερμίδας του σώματος και του προσώπου.

7. Αλάτι

Σημαίνει φούσκωμα, κατακράτηση υγρών, κυτταρίτιδα και θαμπό δέρμα. Ας μειώσουμε, λοιπόν, την κατανάλωσή του και ας το αντικαταστήσουμε όπου μπορούμε με περισσότερο λεμόνι, μυρωδικά και μπαχαρικά που δίνουν αντίστοιχη γεύση. Και στις περιπτώσεις που το αλάτι κρίνεται αναντικατάστατο, προτιμήστε το αλάτι Ιμαλάϊων, το οποίο περιέχει τα ίδια 84 μέταλλα και στοιχεία που βρίσκονται στο ανθρώπινο σώμα και υπερέχει σε σχέση με το ιωδιούχο αλάτι, γιατί δεν έχει υποστεί χημική επεξεργασία.

8. Απολέπιση!

Τρίψτε το δέρμα σας με τραχύ γάντι ή βούρτσα από λούφα. Ξεκινήστε με μικρές κυκλικές κινήσεις από κάτω προς τα πάνω και συνεχίστε για 5’ κάθε μέρα.

9. Χρήση ειδικών προϊόντων σώματος όλο το χρόνο.

Πολλές φορές η κυτταρίτιδα και η χαλάρωση του δέρματος εμφανίζονται μαζί. Μια απλή κίνηση που μπορούμε να υιοθετήσουμε σε καθημερινή βάση είναι η επάλειψη του σώματος με το κατάλληλο για εμάς προϊόν. Στα φαρμακεία κυκλοφορούν πολλά αξιόλογα προϊόντα, με κύρια συστατικά την καφείνη, το ginger, κεκρόπια και acai berry.

10. Ποιοτικός ύπνος

Όταν ξεκουραζόμαστε και κοιμόμαστε 7-8 ώρες κάθε βράδυ βοηθάμε την καρδιά μας να λειτουργεί σωστά. Έτσι, έχουμε καλή κυκλοφορία του αίματος, που είναι απαραίτητη για την απομάκρυνση της κυτταρίτιδας.

Κείμενο: Στέλλα Λιακοπούλου, Aισθητικός φαρμακείου-μέλους Δικτύου Advance Ρούσσου Εριφύλη, Βόλος.

Περισσότερα άρθρα στην ενότητα Ομορφιά & Διατροφή

Αναζήτηση Γιατρού

Πείτε μας τη γνώμη σας

Τι θεωρείτε ότι δεν πρέπει να λείπει από την καλοκαιρινή σας τσάντα;

Ajax-indicator

ή Δείτε τα αποτελέσματα