ΟΜΟΡΦΙΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Small_deodorant
δημοσιεύθηκε 01/09/2014

Αυτό είναι το κοινό λάθος στη χρήση του αποσμητικού

Όλοι γνωρίζουμε ότι τα αντιιδρωτικά λειτουργούν διαφορετικά από ό, τι τα αποσμητικά, αλλά υπάρχει και μια άλλη μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο, που πιθανότατα δεν μπορεί να γνωρίζετε - και θα μπορούσε να κάνει όλη τη διαφορά.

Small_fruit
δημοσιεύθηκε 28/08/2014

Πως πρέπει να τρώμε τα φρούτα για να έχουμε καλή υγεία

Πριν από λίγο καιρό, μία νέα μελέτη επιβεβαίωσε πως τα φρούτα είναι φάρμακο για την υγεία, καθώς η επαρκής κατανάλωσή τους μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο εκδήλωσης διαφόρων νοσημάτων.

Small_cocumber
δημοσιεύθηκε 01/08/2014

Αγγούρι για τα τσιμπήματα!

Το καλύτερο γιατροσόφι για να ανακουφιστούμε από τσίμπημα κουνουπιού ή οποιουδήποτε άλλου εντόμου...

Small_healthy_yogurt
δημοσιεύθηκε 31/07/2014

5 τροφές που σας βοηθούν να κοιμηθείτε

Έχετε φάει κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά την ώρα του ύπνου έχετε την επιθυμία να φάτε κάποιο σνακ; Γλυκά, όπως τα μπισκότα και το παγωτό μπορούν να εμποδίσουν τον ύπνο σας λόγω της ζάχαρης.

Ωστόσο ένα σνακ την ώρα του ύπνου, καλά επιλεγμένο, μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλά το βράδυ.

Small_menopause
δημοσιεύθηκε 28/07/2014

Ποια είναι η σχέση της καφεΐνης με την εμμηνόπαυση;

Η κατανάλωση καφεΐνης μπορεί ενδεχομένως να επιδεινώσει τις εξάψεις και τις νυχτερινές εφιδρώσεις, που επηρεάζουν περίπου τα δυο τρίτα των γυναικών όταν περνούν στην εμμηνόπαυση, υποδεικνύει νέα έρευνα.

Small_rice_juice
δημοσιεύθηκε 24/07/2014

Τα οφέλη του ροφήματος ρυζιού.

Για πολλούς, η όψη ενός λευκού ροφήματος έχει συσχετιστεί αποκλειστικά με τα ζωικής προέλευσης γάλατα. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια η βιομηχανία τροφίμων καινοτομεί και πλέον υπάρχουν διαθέσιμα στα ράφια του σούπερ μάρκετ διάφορα ροφήματα φυτικής προέλευσης, τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως μία εναλλακτική επιλογή!

Small_plum
δημοσιεύθηκε 23/07/2014

Η πολύτιμη θρεπτική αξία των δαμάσκηνων.

Είναι γενικά τροφή που περιέχει υψηλή συγκέντρωση σε σάκχαρα (30% γλυκόζη, 15% φρουκτόζη και 2% σουκρόζη). Το ξερό δαμάσκηνο σας παρέχει συνολικά το 80% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης επτά βασικών θρεπτικών συστατικών συμπεριλαμβανομένου του μαγνησίου (περισσότερο από τα σταφύλια, τα μήλα και τα βερίκοκα) και του καλίου.

Small_greek_coffee
δημοσιεύθηκε 22/07/2014

Τι πρέπει να γνωρίζετε όσοι πίνετε φραπέ.

Άκρως καλοκαιρινός και δροσιστικός, ο φραπέ, αποτελεί μία από τις αγαπημένες καθημερινές συνήθειες των Ελλήνων και των τουριστών που επισκέπτονται τη χώρα μας κάθε καλοκαίρι.

Small_strawberry
δημοσιεύθηκε 22/07/2014

4 δροσερές ιδέες για περισσότερη ενέργεια.

Τώρα το καλοκαίρι η συχνότερη αιτία ατονίας είναι η ζέστη. Υπάρχουν όμως απολαυστικοί και δροσεροί τρόποι για να αυξήσετε τα επίπεδα ενέργειας στον οργανισμό σας. Σας προτείνουμε, λοιπόν, 4 δροσερές, θρεπτικές και κυρίως απολαυστικές λύσεις για να γεμίσετε ενέργεια και ζωντάνια.

Αναζήτηση Γιατρού

Πείτε μας τη γνώμη σας

«Το καλοκαίρι του Covid-19», πόσο φοβισμένοι είστε με την νέα πραγματικότητα;

Ajax-indicator

ή Δείτε τα αποτελέσματα