ΟΜΟΡΦΙΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Small_pfnewfoodmenujul080049-3
δημοσιεύθηκε 30/11/2010

Δίαιτα πλούσια σε πρωτεΐνες κατά της παχυσαρκίας

Η διατροφή που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και παράλληλα φτωχή σε κατεργασμένους υδρογονάνθρακες και άμυλο, όπως λευκό ψωμί και άσπρο ρύζι, είναι ιδανική για την απώλεια βάρους, χωρίς ακρότητες καιβάσανα, σύμφωνα με μια νέα μεγάλη διατροφική έρευνα ευρωπαίων επιστημόνων. Οι ερευνητές θεωρούν, με βάση τα ευρήματά τους, ότι οι υπάρχουσες διατροφικές συστάσεις στην Ευρώπη «δεν είναι επαρκείς για να καταπολεμήσουν την παχυσαρκία».

Small_assets_large_t_1401_4836248_type11586
δημοσιεύθηκε 29/11/2010

Τα σκουροπράσινα λαχανικά φέρνουν μακροζωία

Οι άνθρωποι που τρώνε πολλά λαχανικά ,πορτοκαλί και σκουροπράσινου χρώματος, όπως καρότα και φασόλια, πιθανώς θα αρρωσταίνουν λιγότερο και θα έχουν πιο μακρά ζωή, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Small_img_0536
δημοσιεύθηκε 28/11/2010

Γυμναστείτε με φίλους και διώξτε το άγχος και την κατάθλιψη

Λονδίνο — Οι άνθρωποι που αθλούνται τακτικά στον ελεύθερο χρόνο τους, κυρίως παρέα με φίλους τους, είναι λιγότερο πιθανό να εμφανίσουν συμπτώματα κατάθλιψης και άγχους, σύμφωνα με νέα βρετανο-νορβηγική έρευνα, που δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο British Journal of Psychiatry.

Small_couple_of_laughs_by_bromden
δημοσιεύθηκε 28/11/2010

Ο κεραυνοβόλος έρωτας μοιάζει με την κοκαΐνη

Νέα Υόρκη — Ο έρωτας με την πρώτη ματιά είναι ζήτημα που διαρκεί μόλις ένα πέμπτο του δευτερολέπτου και η ευφορία που προκαλεί με φυσικό τρόπο στον ερωτευμένο, είναι ανάλογη με τη διέγερση που προκαλούν στον ανθρώπινο εγκέφαλο η κοκαΐνη, σύμφωνα με αμερικανική έρευνα.

Small_b5a14c06-813b-454b-ad54-36e363b7c115
δημοσιεύθηκε 24/11/2010

Η αντιμετώπιση του άγχους

Γιατί πρέπει να μάθουμε να το αντιμετωπίζουμε;

Εξαιρουμένων μεγάλων καταστροφών, σπάνια τα στρεσογόνα γεγονότα είναι τα ίδια για κάθε άνθρωπο ή για την κάθε περίοδο της ζωής μας. Το άγχος «αναπτύσσεται» όταν αντιλαμβανόμαστε μια κατάσταση ως απειλητική και συχνά συνδέεται με καταστάσεις που είναι δύσκολο να χειριστούμε. Το πώς βλέπουμε, όμως, τα πράγματα είναι αυτό που επηρεάζει τα επίπεδα του άγχους, καθώς και τι εφόδια και στρατηγικές αντιμετώπισης έχουμε στο δυναμικό μας.

Small__
δημοσιεύθηκε 24/11/2010

Η επίδραση του άγχους

Πόσοι από εμάς δεν έχουμε διαμαρτυρηθεί, έστω και μια στιγμή μέσα στην καθημερινότητα μας, για το άγχος; Πόσες φορές έχουμε νιώσει να είμαστε αντιμέτωποι με πολλές υποχρεώσεις και λίγο χρόνο για την εκτέλεσή τους; Έχει αναλογιστεί ο καθένας μας πόσες καταστάσεις και γεγονότα μάς δημιουργούν ένταση για αίτια όπως τα οικονομικά, η εργασία, η οικογένεια, η έλλειψη χρόνου, οι ανθρώπινες σχέσεις, τα μελλοντικά μας σχέδια και τόσα άλλα;

Small_carrot450
δημοσιεύθηκε 27/11/2010

Καρότα και ακτινίδια χαρίζουν χρόνια στη ζωή

Αν θέλετε να ζήσετε πολλά και καλά χρόνια, φροντίστε να βάλετε τα καρότα, τα κολοκύθια, τις γλυκοπατάτες και τα ακτινίδια στη ζωή σας. Όλα περιέχουν μια πανίσχυρη αντιοξειδωτική ουσία, η οποία σε μια νέα πολυετή μελέτη διαπιστώθηκε ότι μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο θανάτου από σοβαρά νοσήματα όπως η καρδιοπάθεια και ο καρκίνος.

Small_vegeterian
δημοσιεύθηκε 25/11/2010

Τι εξετάσεις πρέπει να κάνουν οι χορτοφάγοι

Όσοι ακολουθούν χορτοφαγική διατροφή δεν πρέπει να περιορίζονται στα λαχανικά και την πίτσα με τυρί, προειδοποιεί η Επαγγελματική Ένωση Ιατρών Παίδων και Εφήβων της Γερμανίας (BVKJ), καθώς διατρέχουν κινδύνους για την υγεία τους.

Small_2009_12_29_11_48_55__11edb0537223404baf9641ed299e24b1
δημοσιεύθηκε 22/11/2010

Τονώστε την άμυνα του οργανισμού σας φυσικά!

Πολλές φορές, η καλύτερη επίθεση είναι η άμυνα. Πόσο μάλλον όταν αυτή η άμυνα αφορά στην άμυνα του οργανισμού μας. Είναι βέβαιο, λοιπόν, ότι η ζωή μας μπορεί να γίνει ευκολότερη, αν εστιάσουμε στην πρόληψη ενός κρυολογήματος ή μιας ιώσεως, ενισχύοντας το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

Αναζήτηση Γιατρού

Πείτε μας τη γνώμη σας

«Το καλοκαίρι του Covid-19», πόσο φοβισμένοι είστε με την νέα πραγματικότητα;

Ajax-indicator

ή Δείτε τα αποτελέσματα