ΟΜΟΡΦΙΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Small_b12-vitamin
δημοσιεύθηκε 22/10/2010

Η βιταμίνη Β12 προστατεύει από το Αλτσχάιμερ

Λονδίνο — Η βιταμίνη Β12 μπορεί να δράσει προστατευτικά έναντι της νόσου Αλτσχάιμερ, επιβεβαίωσε νέα σουηδική έρευνα, που δείχνει ότι οι ηλικιωμένοι, οι οποίοι έχουν υψηλά επίπεδα βιταμίνης Β12 στο αίμα τους, αντιμετωπίζουν μικρότερο κίνδυνο να εμφανίσουν τη νευροεκφυλιστική πάθηση.

Small_e-celery-onions
δημοσιεύθηκε 20/10/2010

«Φάρμακο» το σέλινο για τη μνήμη

Μια ουσία που περιέχεται σε υψηλές ποσότητες στο σέλινο μπορεί να καταπολεμήσει την απώλεια της μνήμης που παρατηρείται με το πέρασμα της ηλικίας, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Small_fotolia_3924042_xs
δημοσιεύθηκε 18/10/2010

Δίαιτα: Τα μυστικά της εγγυημένης… αποτυχίας!

Πόσες φορές έχετε αρχίσει «από Δευτέρα» δίαιτα; Αν είναι πάνω από μία, είναι προφανές ότι οι προηγούμενες δεν κατάφεραν να φέρουν την πολυπόθητη μόνιμη απώλεια βάρους.

Small_images
δημοσιεύθηκε 17/10/2010

Παυσίπονο... ο έρωτας!

Ο έρωτας όταν δεν «πονάει» μπορεί να δράσει ως ισχυρό αναλγητικό, εξίσου αποτελεσματικό με τα φάρμακα κατά του πόνου που πουλάνε τα φαρμακεία, σύμφωνα με νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Small_dieting-slimming
δημοσιεύθηκε 17/10/2010

Το φαινόμενο «πλατό» στη δίαιτα

Αν κάνετε μια δίαιτα και ξαφνικά διαπιστώσετε ότι δεν χάνετε πλέον βάρος, μην ανησυχήσετε, απλά συνεχίστε. Το φαινόμενο αυτό παρατηρείται στο 87% των ατόμων που ακολουθούν υποθερμιδική δίαιτα, με στόχο τη μείωση του βάρους. Πρόκειται για το φαινόμενο «πλατό».

Small_bda39e8412258868739358
δημοσιεύθηκε 15/10/2010

Θέλετε να αδυνατίσετε; Να τρώτε τα πάντα!

Κόβουμε το ψωμί, ξεχνάμε σουβλάκια και γλυκά, λέμε «αντίο» στο αλκοόλ, το ρίχνουμε στις σαλάτες με κρέας και, φυσικά, τρώμε μονάχα μια φορά την ημέρα: το αδυνάτισμα είναι παιχνιδάκι, με ριζικά και εξεχόντως αυστηρά μέτρα. Σωστά; Ε καλά, μην πάρετε και όρκο...

Small_saladmanst260506_228x329
δημοσιεύθηκε 14/10/2010

Η «αφροδισιακή» δίαιτα για τους άντρες

Ενα ερώτηµα που έχει απασχολήσει τους επιστήµονες τις τελευταίες δεκαετίες είναι το αν επιδρά η διατροφή στη λειτουργία της στύσης. Μια πρόσφατη ανασκόπηση (Εsposito, 2010) των σχετικών µελετών κατέληξε στο ότι άνδρες µε διατροφή πλούσια σε λαχανικά, φρούτα, καρύδια, προϊόντα ολικής αλέσεως, και ψάρι, αλλά φτωχή σε κόκκινο κρέας και επεξεργασµένες τροφές, έχουν σηµαντικά χαµηλότερη πιθανότητα να εµφανίσουν στυτική δυσλειτουργία.

Small_dark_chocolate
δημοσιεύθηκε 13/10/2010

Ελιξίριο μακροζωίας η σοκολάτα

Ξέρετε ότι δύο κομματάκια καλής ποιότητας μαύρη σοκολάτα περιέχουν σχεδόν τετραπλάσια ποσότητα αντιοξειδωτικών ουσιών απ’ ό,τι ένα δαμάσκηνο ή μια χούφτα λαχανάκια Βρυξελλών; Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Ότι αυτά τα δύο κομματάκια την ημέρα μπορεί να μας χαρίσουν έναν έξτρα χρόνο ζωής – και μάλιστα καλής ποιότητας, σύμφωνα με τις υπάρχουσες μελέτες.

Small_fotolia_2350428_xs
δημοσιεύθηκε 11/10/2010

Το τσάι προστατεύει από έμφραγμα και εγκεφαλικό

Τρία φλιτζάνια τσάι την ημέρα μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο εμφράγματος και εγκεφαλικού, επιβεβαιώνει μια νέα μελέτη. Αυστραλοί ερευνητές ανέλυσαν συνδυαστικά τα ευρήματα των έως τώρα μελετών και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η μείωση του κινδύνου φτάνει στο 11%.

Αναζήτηση Γιατρού

Πείτε μας τη γνώμη σας

«Το καλοκαίρι του Covid-19», πόσο φοβισμένοι είστε με την νέα πραγματικότητα;

Ajax-indicator

ή Δείτε τα αποτελέσματα