ΕΠΙΣΤΗΜΗ & ΥΓΕΙΑ
Small_schoolboy
δημοσιεύθηκε 17/10/2014

Προλάβετε τη μυωπία βγάζοντας το παιδί σας έξω

Η έκθεση στο φως της ημέρας για δύο με τρεις ώρες ημερησίως βοηθά στη ρύθμιση της ανάπτυξης του ματιού, μειώνοντας τον κίνδυνο ανάπτυξης μυωπίας ή έστω περιορίζει την έκτασή της, μειώνοντας τους τελικούς βαθμούς της, σύμφωνα με μια μελέτη του Australian Research Council.

Small_fat-man
δημοσιεύθηκε 16/10/2014

Η παχυσαρκία γερνά το συκώτι

Τα περιττά κιλά γερνάνε γρηγορότερα το συκώτι, προειδοποιούν οι επιστήμονες. Ίσως αυτό το εύρημα της νέας αμερικανικής έρευνας να μπορεί να εξηγήσει το γιατί η παχυσαρκία σχετίζεται με ασθένειες, όπως ο καρκίνος του συκωτιού.

Small_gymnastics-kids-exercising-small
δημοσιεύθηκε 12/10/2014

Η άσκηση βελτιώνει τις μαθησιακές δεξιότητες

Γνωρίζατε ότι η επαφή των παιδιών με την άσκηση και τη σωματική δραστηριότητα, μπορεί να βελτιώσει –εκτός από τη φυσική τους κατάσταση και τη γενικότερη υγεία του οργανισμού τους- και τις μαθησιακές τους δεξιότητες;

Small_cranberry_heart
δημοσιεύθηκε 08/10/2014

Κράνμπερι: νόστιμα και ωφέλιμα όλο τον χρόνο!

Από διατροφικής άποψης, τα κράνμπερι αποτελούν πλούσια πηγή βιταμίνης C και άλλων ωφέλιμων συστατικών, όπως μαγγάνιο, βιταμίνη Ε, βιταμίνη Κ, χαλκός και παντοθενικό οξύ.

Small_mprokolo
δημοσιεύθηκε 09/10/2014

Πώς θα αντιμετωπίσετε διατροφικά την έλλειψη σιδήρου

Ο σίδηρος είναι ένα πολύτιμο θρεπτικό συστατικό, απαραίτητο για την υγεία και τη φυσιολογική λειτουργία του οργανισμού.

Small_stress225
δημοσιεύθηκε 08/10/2014

Εχθρός της γυναικείας γονιμότητας η ανεργία

Νέα αμερικανική έρευνα δείχνει ότι η ανεργία μειώνει τη γονιμότητα των γυναικών, κυρίως όσες είναι 20-25 ετών, ενώ όσο διαρκεί η ανεργία, τόσο φαίνεται να είναι μεγαλύτερη η επίπτωση στη γονιμότητα.

Small_taxini
δημοσιεύθηκε 07/10/2014

Το ταχίνι στην ¨μάχη¨ για την υγεία της καρδιάς και των αγγείων

Το ταχίνι είναι μια τροφή απόλυτα ενταγμένη στη μεσογειακή διατροφή και τα τελευταία χρόνια έχει συμπεριληφθεί στα σούπερ τρόφιμα, καθώς η κατανάλωσή του αποδεδειγμένα μπορεί να συμβάλλει στην προαγωγή της υγείας και την αντιμετώπιση χρόνιων νόσων.

Small_shutterstock_186298997
δημοσιεύθηκε 10/03/2017

Χρήσιμα μυστικά διατροφής για τις νεες μαμάδες

Η διατροφή της εγκύου πρέπει να είναι ισορροπημένη και ανάλογη του βάρους που πρέπει να αποκτήσει κατά τη διάρκεια της κύησης, καθώς στο έμβρυο συμβαίνουν σημαντικές αναπτυξιακές μεταβολές...

Small_osteoporwsi
δημοσιεύθηκε 03/10/2014

Δυναμώστε τα οστά σας με την σωστή διατροφή

Τα οστά αποτελούνται κατά 30% από οργανική ύλη και 70% από άλατα ασβεστίου και φωσφόρου. Ο μεταβολισμός ασβεστίου και φωσφόρου εξαρτάται από τις εξής ορμόνες: παραθορμόνη, καλσιτονίνη και βιταμίνη D.

Αναζήτηση Γιατρού

Πείτε μας τη γνώμη σας

Το καλοκαίρι είναι ΕΔΩ! Εσείς πως το περάσετε;

Ajax-indicator

ή Δείτε τα αποτελέσματα