ΙΑΤΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ
Featured_doctor-reputation-management

Διαβάστε τα μυστικά των ειδικών τα οποία εφαρμόζουν και οι ίδιοι για να γίνουν καλά ή να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα υγείας τους και όχι μόνο. Μάθετε τι κάνουν και αξιοποιήστε τα... κόλπα τους και στη δική σας περίπτωση.

Χαλασμένα δόντια: Χρησιμοποιήστε δύο οδοντόβουρτσες

Ο καθηγητής Andrew Eder, του Eastman Dental Institute από το Πανεπιστήμιο College του Λονδίνου, έχει έξι σφραγίσματα, τα οποία αποδίδει σε λάθη που έκανε στα νιάτα του, αφού έχει να κάνει νέο σφράγισμα 15 χρόνια. Πως το κατάφερε όμως αυτό; «Βουρτσίζω τα δόντια μου δύο φορές την ημέρα για να τα προστατεύσω, μια φορά με κλασική οδοντόβουρτσα και μία φορά με ηλεκτρική», αναφέρει στην εφημερίδα Daily mail.

Kαι συνεχίζει: «Παρά το γεγονός ότι μπορείτε να ωφεληθείτε από τη χρήση της ηλεκτρικής οδοντόβουρτσας, συχνά ίσως είναι ευκολότερο να φθάσετε στα δύσκολα σημεία που βρίσκονται στο πίσω μέρος με τη μικρότερη λαβή και το κεφάλι μιας κανονικής οδοντόβουρτσας».

Περιττά κιλά; Φάτε πλούσιο βραδινό

Αν δυσκολεύεστε να χάσετε τα περιττά κιλά και έχει "κολλήσει" η ζυγαριά στο ίδιο σημείο, ο Dr Adrian Park, σύμβουλος παχυσαρκίας στο νοσοκομείο Addenbrooke στο Cambridge, έχει μια απλή μέθοδο για να διατηρείται στα κιλά του: «Τρώω ένα ελαφρύ πρωινό, ελαφρύ μεσημεριανό και ένα αξιοπρεπές σε μέγεθος βραδινό», αναφέρει.

Και ορίστε τι ακριβώς λέει να κάνετε: «Θα ξεκινήσετε τη μέρα σας με χυμό πορτοκάλι, μούσλι και ένα φλιτζάνι τσάι. Το μεσημεριανό σας θα είναι ένα σάντουιτς, φρούτο και νερό. Αυτό θα σας αφήσει αρκετά περιθώρια για να φάτε σχεδόν ό, τι θέλετε το βράδυ, ακόμη και το αγαπημένο σας γλυκό χωρίς τύψεις».

Για να νικήσει τους διατροφικούς του πόθους, ο διαιτολόγος Rick Miller κάνει καμιά… αγγαρεία. «Το πρώτο που σκέφτομαι όταν πεινάω είναι αν η λαχτάρα προέρχεται από το στομάχι μου ή από το μυαλό μου. Εάν η κοιλιά μου γουργουρίζει και πεινάω πραγματικά, θα φάω ένα σνακ λ.χ. δημητριακά, φρούτα ή γιαούρτι χαμηλών λιπαρών για να μου περάσει η λιγούρα. Αν όμως η λιγούρα που νιώθω καταλαβαίνω ότι αποτελεί μια επιθυμία που βρίσκεται μόνο στο μυαλό μου, τότε προσπαθώ να στρέψω αλλού την προσοχή μου, π.χ. κάνοντας μια δουλειά.

Πόνος στη μέση; Αγκαλιάστε τα γόνατά σας!

«Έχω συχνά έντονους πόνους στην πλάτη μου, περίπου τρεις φορές το χρόνο», λέει ο Rajiv Bajekal, χειρουργός ορθοπεδικός στο Νοσοκομείο Barnet. Και συνεχίζει: «Πρόκειται απλά για μια φυσιολογική φθορά των αρθρώσεων της σπονδυλικής στήλης.  Οι αρθρώσεις και οι δίσκοι φθείρονται λίγο καθώς γερνάμε», αναφέρει.

«Λαμβάνω κάποια απλά παυσίπονα, π.χ. παρακεταμόλη, για λίγες μέρες και κάνω απλές ασκήσεις γιόγκα για να τεντωθεί η πλάτη μου και να δυναμώσουν οι μύες μου. Όπως είμαι ξαπλωμένος, τραβάω τα γόνατά μου προς το στομάχι και αφήνω το σώμα μου να κυλήσει, από τη μία πλευρά στην άλλη προσφέροντας έτσι ένα καλό stretching στη μέση μου. Τέλος χρησιμοποιώ στρώμα αφρού, που με βοηθάει πολύ να ξυπνάω χωρίς πόνους».

Έχετε κάλους; Περιορίστε τα δερμάτινα παπούτσια

«Το δέρμα είναι μερικές φορές πολύ τραχύ και μπορεί να κάνει την επιδερμίδα του ποδιού σας πιο σκληρή, και να πόνους, ενοχλήσεις ή και κάλους στο κάτω μέρος των ποδιών»,  λέει ο Peter Christer, ειδικός σε προβλήματα ποδιών.

«Οι κάλοι εξάλλου είναι μικρές περιοχές πυκνού και σκληρού δέρματος που προκαλούνται από την πίεση και την τριβή», προσθέτει.

Ο συγκεκριμένος ειδικός αποφεύγει επίσης να πηγαίνει ξυπόλυτος σε κοινόχρηστους χώρους για να προφυλαχθεί από μυρμηγκιές στα πόδια.

Απώλεια μνήμης: νηστεία κάθε δεύτερη μέρα

Για να κρατήσετε τη μνήμη σας δυνατή επιβάλλεται να κάνετε ορισμένες σωστές επιλογές στον τρόπο ζωής σας, και ιδίως σε ο,τι έχει σχέση με τη διατροφή σας, λέει η Δρ. Sandrine Thuret, επικεφαλής στο εργαστήριο ψυχικής υγείας του Ινστιτούτου Ψυχιατρικής του King College του Λονδίνου.

«Στον εγκέφαλό μας υπάρχουν συγκεκριμένοι νευρώνες (κύτταρα του εγκεφάλου που επικοινωνούν μεταξύ τους) που εμπλέκονται στη μνήμη. Όσο περισσότερους νευρώνες έχετε, τόσο καλύτερη θα είναι και η μνήμη σας».

«Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι είναι δυνατό να δημιουργηθούν ακόμη περισσότεροι νευρώνες στην ενήλικη ζωή μας», λέει η ειδικός.

«Η διατροφή έχει τεράστιο αντίκτυπο στη δημιουργία των νευρώνων. Προσωπικά προσπαθώ να κάνω αυστηρή διατροφή κάθε δεύτερη μέρα τρώγοντας μόνο ένα ελαφρύ πρωινό και ένα πολύ ελαφρύ γεύμα  περίπου 600 θερμίδες συνολικά. Συχνά βέβαια αυτό συμβαίνει γιατί είμαι πολύ απασχολημένη για μεσημεριανό γεύμα…».

Για να μην σπάνε τα μαλλιά σας

«Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι το λούσιμο των μαλλιών καθημερινά μπορεί να προκαλέσει τριχόπτωση ή να τα καταστήσει εύθραυστα», λέει ο δρ Bessam Farjo, ένας χειρουργός μεταμόσχευσης μαλλιών στο Μάντσεστερ και το Λονδίνο. «Στην πραγματικότητα αν δεν λούζεστε συχνά, μπορεί τα μαλλιά σας να καταλήξουν σε χειρότερη κατάσταση και στη συνέχεια να γίνουν πιο αδύναμα και να σπάνε εύκολα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να φαίνεστε σαν να έχετε χάσει μέρος των μαλλιών σας, επειδή θα υπάρχει λιγότερος όγκος από τρίχες στο κεφάλι σας».

Πηγή : pathfinder.gr

Περισσότερα άρθρα στην ενότητα Ιατρική Γωνιά

Αναζήτηση Γιατρού

Πείτε μας τη γνώμη σας

Εσείς παίρνετε πρωινό;

Ajax-indicator

ή Δείτε τα αποτελέσματα