ΥΓΙΕΙΝΗ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
Carousel_fb_post9

Η μαγειρική αλλιώς….

Ο τρόπος μαγειρικής και σερβιρίσματος κάθε φαγητού δεν είναι τυχαίος. Ο συνδυασμός τροφίμων, μυρωδικών, μπαχαρικών ενισχύει την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών.

Διαβάστε περισσότερα

δημοσιεύθηκε 04/08/2021

Deivery ή εξοδος για φαγητο:Ποιές είανι οι light επιλογές;

Τα φαγητά που παραγγέλνουμε απ’ έξω συνήθως είναι πλούσια σε θερμίδες. Επειδή, όμως, είναι και απολαυστικά, τι θα λέγατε να δοκιμάσουμε κάποιες μικρές αλλαγές και να τα εντάξουμε σε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο;

δημοσιεύθηκε 21/07/2021

Γίνε Vegan για 1 εβδομάδα!

Είναι δύσκολο να γίνω vegan;" με ρωτάνε συχνά. Η απάντηση μου είναι "Είναι το πιο εύκολο στον κόσμο". Εντάξει, ίσως να υπάρχουν και πιο εύκολα όμως το να γίνεις vegan, ακόμα και για μια εβδομάδα, θα βοηθήσει εσένα, τα ζώα, που κανονικά θα έτρωγες και το περιβάλλον.

δημοσιεύθηκε 06/04/2021

Τα Ναι και τα Όχι της Αποτοξίνωσης

Μια αποτοξίνωση ή πιο σωστά μια «διατροφική αποτοξίνωση» περιλαμβάνει το χρονικό διάστημα που επιτρέπει την αποτοξίνωση του σώματος και τις διαδικασίες εξάλειψης των τοξικών ουσιών, δίνοντας την ευκαιρία στο σώμα να αποκαταστήσει τη βέλτιστη λειτουργία του.

Small_fb_post4
δημοσιεύθηκε 04/01/2021

Διατροφική αντιμετώπιση της κοιλιοκάκης.

Η κοιλιοκάκη (celiac disease ή non tropical sprue) αποτελεί ένα από τα τουλάχιστον 80 καταγεγραμμένα αυτοάνοσα νοσήματα, που εντοπίζονται στους ανθρώπους και επομένως συνδέεται στενά με την κατάσταση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Small_fb_post7
δημοσιεύθηκε 22/10/2020

Εποχή Κορωνοϊού- Πρακτικές συμβουλές διαιτολόγων

Το Φθινόπωρο είναι εδώ και πάντα προκύπτει το ίδιο ερώτημα και η ίδια επιτακτική ανάγκη. Μπορώ να ενισχύσω το ανοσοποιητικό μου σύστημα μέσω της διατροφής; Ένα ερώτημα πολύ ποιο καίριο, ειδικά για τις μέρες που διανύουμε, που το ανοσοποιητικό μας χρειάζεται μια έξτρα προστασία.

Small_fb_post11
δημοσιεύθηκε 02/07/2020

Παιδί & Παχυσαρκία

Οι σύγχρονες κοινωνίες χαρακτηρίζονται από ταχύτητα και αυτοματοποιημένους ρυθμούς ζωής σε όλους τους τομείς ακόμα και στη διατροφή μας. Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια στις αναπτυγμένες χώρες, παρατηρούνται όλο και περισσότερα παιδιά με αυξημένο βάρος...

Small_fb_post7
δημοσιεύθηκε 24/03/2020

Σωστές τροφές στο πρωινό

Οι σωστές τροφές στο πρωινό μπορούν να βοηθήσουν στην συγκέντρωση, να σας δώσουν ενέργεια-ακόμα και να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος.

Small_fb_post9
δημοσιεύθηκε 18/12/2019

Η Διατροφική Αξία των Οσπρίων

Στην κατηγορία των οσπρίων ανήκουν οι φακές, τα φασόλια, τα ρεβίθια, τα κουκιά και η φάβα. Είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και φυτικές ίνες καθώς και σε θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνες του συμπλέγματος Β, σίδηρο κάλιο και ασβέστιο. Αντίθετα...

Small_fb_post9
δημοσιεύθηκε 02/10/2019

Γλυκές Προτάσεις με φρούτα & όμως γίνεται!

Όλοι θα έχετε νιώσει πολλές φορές την ανάγκη να φάτε ένα γλυκό. Μην νιώθετε τύψεις! Δεν απαγορεύονται τα γλυκά!

Small_fb_post6
δημοσιεύθηκε 10/07/2019

Απολαυστικά smoothies δοκιμάστε τα !

Ο οργανισμός έχει τους μηχανισμούς του για την αποβολή των τοξινών από τον σώμα και αυτοί είναι το ήπαρ (συκώτι), τα νεφρά και ο γαστρεντερικός σωλήνας.Πως μπορείτε να βοηθήσετε τον οργανισμό σας να αποβάλλει τις συγκεκριμένες τοξίνες;

Αναζήτηση Γιατρού

Πείτε μας τη γνώμη σας

Εσείς παίρνετε πρωινό;

Ajax-indicator

ή Δείτε τα αποτελέσματα