ΥΓΙΕΙΝΗ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
Carousel_fb_post7

Διατροφή και Εγκυμοσύνη

Η διατροφή της εγκύου πρέπει να είναι ισορροπημένη και ανάλογη του βάρους που πρέπει να αποκτήσει κατά τη διάρκεια της κύησης καθώς στο έμβρυο συμβαίνουν σημαντικές αναπτυξιακές μεταβολές που εξαρτώνται αποκλειστικά από τη διατροφική κατάσταση της μητέρας.

Διαβάστε περισσότερα

Small_soya-thumb-large
δημοσιεύθηκε 02/04/2018

Τα πλεονεκτήματα της κατανάλωσης σόγιας

Τη σόγια μπορούμε να την καταναλώνουμε με διάφορους τρόπους, καθώς κυκλοφορεί μεγάλη ποικιλία προϊόντων, ο κιμάς και το κεμπάπ σόγιας, κριθαράκι με σόγια που το γευστικό αποτέλεσμα μοιάζει πολύ με αυτό του κρέατος...

Small_fb_post10
δημοσιεύθηκε 12/10/2017

Τρώστε σωστά ...για να θυμάστε καλά !

Δεν είναι λίγες οι φορές που η μνήμη μας μοιάζει να μας εγκαταλείπει. Γεγονότα από το παρελθόν αλλά και υποχρεώσεις που έχουμε προγραμματίσει συχνά μας ...διαφεύγουν. Η λύση για το πρόβλημα αυτό μπορεί να βρίσκεται στο πιάτο μας!

Small_fb_post7
δημοσιεύθηκε 10/07/2017

Τροφές που μπορούν να αντικαταστήσουν τα γλυκά

«Μου αρέσουν τα γλυκά και γι αυτό δεν μπορώ να κάνω δίαιτα» ή και αντίστροφα: «Θέλω να κάνω δίαιτα αλλά μου αρέσουν τα γλυκά» είναι δύο εκφράσεις που λέγονται πολύ συχνά από άτομα που τους απασχολεί το σωματικό τους βάρος!

Small_seafood
δημοσιεύθηκε 06/04/2017

Νηστεία, τι πρέπει να προσέξουμε

Η νηστεία είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Χαρακτηρίζεται από μηδενική κατανάλωση κρέατος, γαλακτοκομικών, αυγών και ψαριών, ενώ επιτρέπονται θαλασσινά, πατάτες, ρύζι, ζυμαρικά, φρούτα, λαχανικά και όσπρια.

Small_cholesterol
δημοσιεύθηκε 02/01/2017

8 τροφές που βοηθούν να μειώσετε την χοληστερίνη

Είναι παγκοσμίως γνωστό πως η υψηλή χοληστερόλη δεν είναι καλή για την υγεία μας καθώς σύμφωνα με το Κέντρο Ελέγχου&Πρόληψης Νοσημάτων (CDC), αυξάνει εις διπλούν τον κίνδυνο ανάπτυξης καρδιακών νοσημάτων συγκριτικά με τα άτομα που έχουν φυσ.τιμές χοληστερόλης

Small_shutterstock_113571778
δημοσιεύθηκε 24/10/2016

Τα Φθινοπωρινά λαχανικά

Οκτώβριος με τα Λαχανικά του! Ενημερωθείτε και καταναλώστε ελεύθερα!

Small_tomatoes
δημοσιεύθηκε 18/07/2016

Τα Καλοκαιρινά Λαχανικά

Ντομάτες: Έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε νερό διατηρώντας την ενυδάτωση και την λάμψη της επιδερμίδας. Επίσης, περιέχουν λυκοπένιο το οποίο έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και προστατεύει από την εμφάνιση υπερπλασίας του προστάτη.

Small_fruits_vegetables
δημοσιεύθηκε 19/10/2015

Oι καλύτερες φθινοπωρινές τροφές

Συμπεριλάβετε τα σκουρόχρωμα λαχανικά και τα ζουμερά φρούτα του φθινοπώρου στη διατροφή σας και κερδίστε πλούσια θρεπτικά συστατικά και φυτοχημικά που θα σας θωρακίσουν για το χειμώνα.

Small_melitzana
δημοσιεύθηκε 03/08/2015

Tι να βάλω στο καλάθι του Αυγούστου; Μελιτζάνα

Με ελάχιστες θερμίδες και καθόλου λίπος, η μελιτζάνα είναι ιδανική τροφή σε κάθε δίαιτα. Το καλοκαίρι φοράει τα καλά της και πρωταγωνιστεί σε αγαπημένα μας πιάτα, όπως ο μουσακάς και τα παπουτσάκια. Ας την απολαύσουμε!

Small_chicken
δημοσιεύθηκε 09/09/2014

Σνίτσελ κοτόπουλο με γιαούρτι

Αλατοπιπερώνετε τα φιλέτα κοτόπουλου...

Αναζήτηση Γιατρού

Πείτε μας τη γνώμη σας

Ο Χειμώνας είναι μια όμορφη εποχή την οποία μπορούμε να απολαύσουμε αν καταφέρουμε να αντιμετωπίσουμε τα μικροπροβλήματα της. Ποιο θεωρείτε εσείς το πιο σημαντικό;

Ajax-indicator

ή Δείτε τα αποτελέσματα