ΥΓΙΕΙΝΗ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
Featured_tomatoes
ΙΟΥΝΙΟΣ
  • Αγγούρι: Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο, πυρίτιο, βιταμίνες και νερό. Έχει αντιφλεγμονώδεις και αποτοξινωτικές ιδιότητες για τον οργανισμό. Το πυρίτιο που περιέχει χαρίζει δυνατά νύχια και το νερό σε συνδυασμό με τις βιταμίνες χαρίζουν στην επιδερμίδα υγιή και λαμπερή όψη. Επίσης, βοηθάει την διαδικασία της πέψης των τροφών και αποτρέπει από συμπτώματα δυσκοιλιότητας.
  • Αρακάς: Είναι καλή πηγή καροτενοειδών, πολυφαινολών και φλαβονοειδών. Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, έχει προστατευτική δράση για το στομάχι και επιπλέον δρα ενάντια ατην γήρανση της επιδερμίδας.
  • Καρότα: Αποτελεί εξαιρετική πηγή καροτίνης (προβιταμίνη Α) η οποία βοηθάει στην καλή υγεία των οφθαλμών.
  • Κολοκυθάκια: Έχουν ελάχιστες θερμίδες (19 θερμίδες το 1 φλιτζάνι) και είναι ιδανικά για όσους προσέχουν την διατροφή τους. Περιέχουν βιταμίνη Α, βιταμίνη Β6, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο, φυτικές ίνες και νερό. Βοηθούν την λειτουργία του εντέρου και ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα.
  • Μελιτζάνες: Είναι εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών ουσιών και φυτικών ινών. Περιέχουν σε υψηλά ποσοστά νερό, βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία που βοηθούν στην διατήρηση μιας ενυδατωμένης και λαμπερής επιδερμίδας.
  • Ντομάτες: Έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε νερό διατηρώντας την ενυδάτωση και την λάμψη της επιδερμίδας. Επίσης, περιέχουν λυκοπένιο το οποίο έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και προστατεύει από την εμφάνιση υπερπλασίας του προστάτη.
  • Πιπεριές: Αποτελεί εξαιρετική πηγή βιταμίνησ C και διαιτητικών ινών. Έχει ισχυρή αντιοξειδωτική και αντικαρκινική δράση.
  • Φασολάκια: Είναι πλούσια σε βιταμίνες, φυτικές ίνες, ασβέστιο, μαγνήσιο, μαγγάνιο, φυλλικό οξύ και σίδηρο. Έχουν προστατευτική δράση για τα οστά και τις αρθρώσεις και προστατεύουν από τις διάφορες μορφές καρκίνου ή άλλες παθήσεις.

ΙΟΥΛΙΟΣ

  • Αγγούρι: Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο, πυρίτιο, βιταμίνες και νερό. Έχει αντιφλεγμονώδεις και αποτοξινωτικές ιδιότητες για τον οργανισμό. Το πυρίτιο που περιέχει χαρίζει δυνατά νύχια και το νερό σε συνδυασμό με τις βιταμίνες χαρίζουν στην επιδερμίδα υγιή και λαμπερή όψη. Επίσης, βοηθάει την διαδικασία της πέψης των τροφών και αποτρέπει από συμπτώματα δυσκοιλιότητας.
  • Καρότα: Αποτελεί εξαιρετική πηγή καροτίνης (προβιταμίνη Α) η οποία βοηθάει στην καλή υγεία των οφθαλμών.
  • Κολοκυθάκια: Έχουν ελάχιστες θερμίδες (19 θερμίδες το 1 φλιτζάνι) και είναι ιδανικά για όσους προσέχουν την διατροφή τους. Περιέχουν βιταμίνη Α, βιταμίνη Β6, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο, φυτικές ίνες και νερό. Βοηθούν την λειτουργία του εντέρου και ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα.
  • Μελιτζάνες: Είναι εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών ουσιών και φυτικών ινών. Περιέχουν σε υψηλά ποσοστά νερό, βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία που βοηθούν στην διατήρηση μιας ενυδατωμένης και λαμπερής επιδερμίδας.    •           Μπάμιες: Αποτελούν καλή πηγή αντιοξειδωτικών ουσιών, φλαβονοειδών, βιταμινών και μετάλλων. Είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες και νερό ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την καλή λειτουργία του εντέρου. Έχουν την ιδιότητα να δεσμεύουν τοξίνες, χοληστερόλη και νερό και να τα αποβάλλουν απο τον οργανισμό.
  • Ντομάτες: Έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε νερό διατηρώντας την ενυδάτωση και την λάμψη της επιδερμίδας. Επίσης, περιέχουν λυκοπένιο το οποίο έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και προστατεύει από την εμφάνιση υπερπλασίας του προστάτη.
  • Παντζάρια: Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες και παίζει σημαντικό ρόλο στην μείωση της αρτηριακής πίεσης ενώ ταυτόχρονα προλαμβάνει και από καρδιαγγειακά νοσήματα.
  • Πατάτες: Περιέχει υψηλά ποσοστά αντιοξειδωτικών ουσιών όπως βιταμινών, καροτενοειδών και φλαβονοειδών. Αποτελούν καλή πηγή σιδήρου, μαγνησίου, φυλλικού οξέος και διαιτητικών ινών ενώ ταυτόχρονα δεν περιέχουν νάτριο.
  • Πιπεριές: Αποτελεί εξαιρετική πηγή βιταμίνησ C και διαιτητικών ινών. Έχει ισχυρή αντιοξειδωτική και αντικαρκινική δράση.
  • Φασολάκια: Είναι πλούσια σε βιταμίνες, φυτικές ίνες, ασβέστιο, μαγνήσιο, μαγγάνιο, φυλλικό οξύ και σίδηρο. Έχουν προστατευτική δράση για τα οστά και τις αρθρώσεις και προστατεύουν από τις διάφορες μορφές καρκίνου ή άλλες παθήσεις.

Περισσότερα άρθρα στην ενότητα Υγιεινή Μαγειρική

Σχετικά Άρθρα

Αναζήτηση Γιατρού

Πείτε μας τη γνώμη σας

Το καλοκαίρι είναι ΕΔΩ! Εσείς πως το περάσετε;

Ajax-indicator

ή Δείτε τα αποτελέσματα